Reisgenoot lange periode (zo'n 6 mnd) Azie

Hey,

ik wil graag voor een lange periode weg. Ik dacht te vertrekken rond oktober (een maand of 2 speling is geen probleem)
Ik wil raag naar Azie voor een backpack low budget avontuur.
Ik vind het leuk om met lokale bevolking in contact te komen. Kijk naar mijn andere posts voor meer info.

groetjes

Heej hoi,
Wat wil je precies gaan doen, werken daar?
Groetjes Lorin

Rondreizen en heel veel zien. En daarnaast wat werk…

Hoi hoi

Bij mij begint de reismicrobe wederom te kriebelen. Ik had gerekend op een vriendin om in januari 2009 naar Azie te reizen, maar ze krabbelt terug. Heel jammer.

Ik had ook niet zoveel tijd uitgerokken dan jou eigenlijk ik dacht aan 3-4 maand, maar zou dan wel een groot stuk kunnen meereizen.
Hou had je het juist gezien?

Ik zal eventjes vertelle over die plannen met een vriendin:

We zouden naar India vliegen, noorden van India verkennen.
Van India naar Hanoi vliegen, vietnam doorkruisen van noord naar zuid, mekongdelta. Naar Cambodja : Pnom Penh, Siem reap (Angkor Wat), zo naar thailand of Laos, dan maleisie, Singapore.
Dit waren de grote lijnen van het plan.
Ik had ook China in gedachten maar ja das een groot land natuurlijk e.
Het is ook de bedoeling low budget en af en toe natuurlijk mag het wa meer kosten om ff meer comfort te hebben ;-). Het duurste gaat het vliegen zijn dus dat wil ik beperken. Maar had gekeken dat van India naar Vietnam al tickets beschikbaar zijn van 230 euro.

Zou graag meer weten over jou plannen of visie.

Greetz

Liesbeth

Hoi hoi,
Ik had zelf het plan om 3 a 4 maanden uit te trekken vanaf sept. om rond te reizen in Azië. Zou ook heel graag een paar weken vrijwilligerswerk willen doen in Indonesië, vooral omdat ik de bevolking en misschien ook wel de taal wil leren kennen. Ik ben nog nooit op zo’n tocht geweest en daarom graag samen met iemand, sowieso veiliger maar ook een stuk leuker om zo’n ervaring met anderen te delen.

Ik hoor t wel als je nog op zoek bent, kunnen we wat meer info uitwisselen…
Groetjes

Ik ben zelf van plan om zowiezo naar cambodja, laos, nepal en tibet te gaa. Ik ben voor de rest niet echt een planner dus ik wil gewoon gaan en dan zien… Het lijkt me leuk om wat vrijwilligerswerk te doen.
Ik ga tot het geld op is…

Liesbeth en kit misschien is een email wel handig.
Kit, Indonesie is inderdaad leuk maar erg groot waar in indonesie zou je heen willen gaan?

Hey!

Ik reageerde net ook al in een ander topic waarin je had gereageerd!
Ik ben ook van plan een tussenjaar te nemen en naar Azië te vertrekken. Reizen en reizen tot mn geld op is (als ik tussendoor een baantje vinden kan om wat bij te verdienen zou dat mooi zijn, maar op internet kan ik hier helaas bar weinig over vinden).

Opzich trekt heel Azië me wel. Ik ben eerder in Indonesië geweest en er echt verliefd op geworden. Ik ga sowieso, maar alleen is zo… Alleen! :wink:

Misschien leuk om te mailen? [EMAIL=“zoehuitema@hotmail.com”]zoehuitema@hotmail.com