Rondreisje oostkust 13 tot 29 mei, tips nodig!

Hallo reizigers,

Ik heb een retour vliegticket voor New York geboekt. Ik ga 13 mei tot 29 mei en de bedoeling is dat ik daar 5 nachten blijf en daarna met een binnenlandse vlucht 6 nachten naar Miami, wil daar de everglades en Key West bezoeken en als het mogelijk is een of 2 nachten naar de bahama’s. Na 6 nachten weer een binnenlandse vlucht terug naar New York. Vanaf daar met de bus of trein naar Philadelphia om daar 2 nachten door te brengen. En daarna door met de bus of trein naar Washington ook voor 2 nachten. Dan wil ik weer met de bus of trein terug naar New York om nog een nacht te doorbrengen. De volgende dag wil ik namelijk in de buurt van airport Newark zijn. Dit alles wil ik alleen doen en lijkt mij een super avontuur. Ik heb nog niet eerder alleen gereist. Ga alleen deze maand als voorproefje 4 dagen alleen naar Rome.

Heeft iemand tips voor mij, wat handiger is met openbaar vervoer en of ik dat moet reserveren of niet? Ik wil het liefst in hostels verblijven of goedkopere hotels, die voor mij in een veilige buurt staan. Leuke tips voor bezienswaardigheden. En natuurlijk andere belangrijke tips, waar ik zelf nog niet ben op gekomen! Hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Mijn budget voor hostels, vervoer, eten en zakgeld is 3000 euro en heb helaas dus geen rijbewijs.

Alvast bedankt,

Groetjes, Sharon.:slight_smile: