Rondreis Zomer 2011

Hoi!

Mijn naam is Robin (V), 20 jaar, en ik zit in het 3e jaar van het Hoger Toeristisch en Recreatief Onderwijs. Ik wil erg graag in de zomer van 2011 een rondreis maken naar een aantal landen of eilanden. Ik heb zelf een heleboel ideeen in mijn hoofd van waar ik graag heen wil, maar heb nog geen volledig plan. Ik zou het erg leuk vinden als iemand, of meerdere mensen zin heeft/hebben om met mij een mooie reis te gaan maken in de zomer 2011! :slight_smile:

Groetjes,
Robin

Hallo Robin,
Lees dat je geweldige ideeen hebt, maar waar zou je graag naar toe willen en voor hoe lang? Zou het zelf ook geweldig vinden om wat van de wereld te zien etc.
Hoor graag van je.
Groetjes Marielle

Hoi Marielle!

Thanks voor het reageren :wink: Ik ben momenteel naar een aantal ‘‘verre’’ bestemmingen aan het kijken, en ik wil ook graag eens een rondreis maken met de trein door Europa. Heb jij al plannen momenteel? Ben erg benieuwd!! :slight_smile: Groetjes!!

Dag Robin,

Het is alweer een tijdje geleden dat je een bericht hebt geplaatst hier op het forum, maar ik was toch benieuwd of je inmiddels al concrete plannen had?
Zelf (mathijs, 26 jaar) zit ik ook nog te kijken naar een verre bestemming, het liefst richting azie ( maar er zijn natuurlijk ook genoeg andere mooie bestemmingen). Als je wilt zouden we evt. kunnen mailen of er op msn over kunnen spreken? Mijn emailadres is mathijssterrenberg@hotmail.com.
Ik hoop van je te horen :).

Groetjes mathijs

Heej Mathijs
Naar welk(e) land(en) zou je graag willen gaan in Azie?
Zit vaak naar Australië enzo te kijken, maar Azie is toch ook weer heel anders.
Wat trekt jou daar aan en heb je al eerder een verre reis gemaakt?
Hoor graag van je!
Groetjes Marielle

Hoi Marielle,

Ik heb inderdaad meerdere reizen naar azie gemaakt; ik ben zelf naar india en china geweest en vond het daar fantastisch. De landen die mij het meest trekken zijn laos en cambodja, maar ook japan of indonesie lijken me hardstikke leuk . Eigenlijk trekt het hele continent me gewoon; de mensen, de sfeer, het eten…en zo kan ik nog wel even doorgaan, haha ;).
Als je hierover met me zou willen praten zou je me ook kunnen mailen of toevoegen op msn. Dat praat misschien wat makkelijker.

Groetjes mathijs

Helemaal top!
Heb je toegevoegd:)
Lijkt me erg leuk om er wat meer over te horen.
Groetjes Marielle

Hoi, ik ben van plan komende zomer een maand te islandhoppen in Vanuatu. Voor wie het niet kent, een geweldig veelzijdige archipel in de stille zuidzee. Perfecte omstandigheden om te surfen, te snorkelen, te duiken, etc. Bovendien staan de eilanden bekend om de ongeschonden natuur en de vaak nog traditioneel levende bevolking. Vooralsnog ga ik alleen, maar ik zou het ook erg leuk vinden om met meerdere gemotiveerde reizigers te doen. Als het je wat lijkt of je bent nieuwsgierig, laat dan zeker wat van je horen. Groetjes Joost (27)

Hoi,

Ik ben een 22-jarige studente en ik ben gek op reizen. Ik had vroeger de voorkeur voor Afrika, maar ik verkies momenteel Azië sinds ik naar Thailand en Sri Lanka ben geweest. Dit jaar wou ik eigenlijk een drietal weken door Vietnam trekken, mijn eerste backpack-ervaring. Opties als Indonesië of Maleisië lijken mij echter ook wel fijn. En onbekende eilanden verkennen nog beter. Hebben jullie ondertussen al een reispartner gevonden, of is er nog een plaatsje vrij? (email: joycebonte@hotmail.com of voeg mij eventjes toe op facebook)

Groetjes,
Joyce

Hee!
Ik zit zelf een beetje te kijken naar Australie en Amerika! maar ik wil liever ook niet alleen gaan. Waar zit je zelf een beetje aan te denken?
Ik ben 19 , in de zomer 20.
Hoop iets te horen!