Ik ben een gezellige, spontane gozer van 30 jaar uit Nijmegen.Ik ben van plan om einde van dit jaar (liefst half dec tot half jan)een rondreis te maken in een land buiten Europa. Ik wil gewoon een ticket boeken en kijken waar het schip strand. Ik zoek iemand (rond mijn leeftijd) die zin heeft om mee te gaan. Verder iemand die - net als ik - gezellig, spontaan, een doorzetter is en gewoon een makkelijke persoonlijkheid heeft. Iemand zin om mee te gaan? Mail me dan eens en misschien kunnen we binnenkort eens kennis maken. Gr Maarten
Hallo Maarten,
Ik ben zelf ook van plan om naar Azie te gaan. Het liefst 3 weken, maar dit is bespreekbaar. Ik ben zelf al eens in Thailand, Maleisie, Vietnam, Cambodja en Singapore geweest.
Ik ben zelf 32 en woonachtig in Nieuwegein. Verder voor veel te porren. Van cultuur tot natuur. Lekker eten (ook van de straattentjes) ga ik ook voor.
Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen. Al eens ver weggeweest?
Alvast bedankt voor je reactie en groet,
Erwin.
Hai hai,
zitten jullie vast aan die periode of is november met de fullmoon party’s ook een optie ??
Groet Mariel
Hallo Mariel,
Ik ben zelf niet zo van de Full Moon Party’s, meer gewoon cafeetje en restaurantje. Ik hoop dat je iemand vindt die met je meereist.
Groet,
Erwin.
@ Mariel
ik zit nog nergens vast aan en kan mijn plannen nog aanpassen. Dus wie weet kan november ook wel. Een Fullmoon party klinkt wel goed in de oren!
@Erwin
Ik ben zelf in december 2011/ januari 2012 in 5 landen in zuidelijk afrika geweest. In maart ben ik in Colombia geweest en net terug uit Zweden. Alleen dit jaar dus al flink wat reizen gehad. Ik sta open voor allerlei ideeen. Ik ben voorstander van een beetje spanning en niet al te veel gepland te hebben.
gr Maarten
@ Mariel
Ik weet niet hoe lang je op reis wilt gaan.
Anders kunnen we elkaar natuurlijk ook ergens in Azië treffen
@ Maarten
Ook een globetrotter dus. :wereld: Ik vind Zweden een erg mooi land. Stockholm is een van de leukste en mooiste steden van Europa.
Ja ik ga ook voor het avontuur. Ter plekke een bestemming uit kiezen. Soms kan het ook gewoon niet anders qua weer of dat informatie niet klopt (trein gaat bijvoorbeeld niet).
Ik sta ook open om elkaar te ontmoeten en dan ideeën uit te wisselen.
Adios,
Erwin.>>>
meld je anders even aan op Traveling Through Asia - Everything You Need To Know | Facebook
Hai hai,
ik zal 3-4 weken maar reizen.misschien zit ik nog begin december in thailand gezien ik misschien wil duiken maar later zal het niet worden.
Gr Mariel