Ik ga in de zomer alleen een rondreis maken langs de westkust. Nu had ik een vraagje over het reizen met Greyhound. Ik zit namelijk te kijken voor de terugreis hoe laat ik de bus moet pakken en hoe laat ik in LA moet zijn (ik vlieg namelijk naar en van Los Angeles). Weet iemand toevallig waar de stop van Greyhound in Los Angeles is? En hoelang je erover doet om vanaf dat busstation naar de luchthaven te komen?
Mijn vlucht terug naar hier vertrekt om 19.10 vanuit LA. Als ik met de bus om 15.30 in LA aankom ben ik dan op tijd?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Met een beetje verder zoeken vind je vast hoe je van het greyhound station naar de luchthaven komt, als ik het op de kaart bekijk is het in ieder geval 1,5 uur rijden. Dan gaat het je dus sowieso niet lukken om 3 uur van te voren op de luchthaven te zijn, nog los van daadwerkelijke vertrektijden van lokale bussen.
Wanneer de greyhound bus Los angeles nadert moet je eens aandachtig kijken of de bus ook niet stopt aan het Amtrak Union station, vandaar kan je dan de Flyaway bus nemen naar LAX airport voor 8 $, ongeveer 40 minuten rijden. Mocht dat niet het geval zijn en enkel stopt aan het greyhound station ''LOS ANGELES GREYHOUND STA
1716 E 7TH ST
Los Angeles, CA 90021 ‘’ dan zou ik mocht ik in jou plaats zijn een taxi nemen naar Union station en vandaar de flyawaybus op naar de luchthaven.