Alleen reizen door zuid en west USA

Hallo allemaal,

Op 18 maart kom ik aan in LA en wil vanuit daar een reis gaan maken via Las Vegas naar Zion NP en Brice Canyon. Dan wil ik via Death Valley naar Sequoia NP, Kings Canyon en Yosemite NP. Dan naar Lake Tahoe, dan een paar dagen in SF spenderen en dan via de kust (highway 1: Monterey, Carmel, Big Sur, Malibu etc) weer terug naar LA. Voor dit alles heb ik de tijd tot 13 april.
Ik ga dit in mijn eentje doen en ik vraag me af of dit wel met een bus (greyhound) te doen is. Weet iemand dat? Kan ik makkelijk per bus bij de parken komen of komt daar vrijwel geen bus? Of is er iemand die rond deze tijd met mij misschien een auto wil huren samen?

Ik hoor graag jullie reacties!
Groet, Anouk

Hallo allemaal,

Op 18 maart kom ik aan in LA en wil vanuit daar een reis gaan maken via Las Vegas naar Zion NP en Brice Canyon. Dan wil ik via Death Valley naar Sequoia NP, Kings Canyon en Yosemite NP. Dan naar Lake Tahoe, dan een paar dagen in SF spenderen en dan via de kust (highway 1: Monterey, Carmel, Big Sur, Malibu etc) weer terug naar LA. Voor dit alles heb ik de tijd tot 13 april.
Ik ga dit in mijn eentje doen en ik vraag me af of dit wel met een bus (greyhound) te doen is. Weet iemand dat? Kan ik makkelijk per bus bij de parken komen of komt daar vrijwel geen bus? Of is er iemand die rond deze tijd met mij misschien een auto wil huren samen?

Ik hoor graag jullie reacties!
Groet, Anouk

http://www.greyhound.com/locations/routemap.shtml
Op deze site kan je de Greyhound routes zien. Je zal met Greyhound niet vaak bij de National Parks kunnen komen dus ik raad je aan een auto te huren en zelf rond te trekken. Als je tussen 21 en 25 bent zal je extra kosten voor de huurauto moeten betalen. Je voorgenomen route is prima te doen maar ik zou Lake Tahoe voor een andere reis bewaren.
Yeehaw

ik zou zo veel mogelijk in hostels slapen daar ontmoet je namelijk het makkelijkst mensen. Je kan daar dan mensen ronselen om samen een auto mee te huren. Op die manier is het veel makkelijker in NP’s te komen.