Rondreis VS of Azië juli/augustus

Hey! Ik ben Laura, ik ben 19 jaar en kom uit Overijssel.
In de zomer lijkt het me leuk om een rondreis te doen in Amerika of Azië, precies wat weet ik nog niet. Ik zat te denken om een rv te huren in Amerika en daarmee rond te reizen en als het Azië wordt om de landen Cambodja, Vietnam, Indonesië etc. Te bezichtigen. Het lijkt me erg leuk om dit met een groepje te doen die rond mijn leeftijd is.
Zelf hou ik er erg van om de highlights te zien, maar vind het ook erg leuk om van het pad af te wijken en nieuwe dingen te ontdekken. Daarnaast hou ik van sportieve activiteiten (duiken bijv.) en soms relaxen op het strand, hier en daar een feestje lijkt me ook leuk :slight_smile:

Heb je interesse om deze reis samen met mij te maken en plannen? Reageer even of stuur me een berichtje :slight_smile:

hoi laura! Ik ben Luc, 19 jaar en kom uit noord-holland. Ik vind het wel een goed idee om met een groepje rond te trekken en het lijkt me dus erg leuk om mee te gaan! Zelf vind ik eigenlijk ook alles wel leuk, of het nou de bekendste bezienswaardigheden zijn of juist iets wat nog nooit iemand gezien heeft. Ook vind ik sportieve activiteiten erg leuk zolang het maar niet té extreem is, zoals parachutespringen ;p

Ik ben benieuwd of er iets uit komt en of je al anderen gevonden hebt, groetjes:dag:

Hey Laura,

Ik ben Charlotte en ik ben 24j
ik zou in augustus ofzo ook wel naar Indonesië willen misschien kunnen we dan afspreken. Heb nog geen data ofzo in gedachten ik weet enkel dat ik een maandje zou willen rondtrekken in Bali,Java en Lombok en andere eventuele plaatsjes heb nog niets concreet in gedachten eigenlijk…

Hoi!

Ik ben Eline, 18 jaar en ik kom uit de hoofdstad van Overijssel. Ik wil al jaren een reis maken door de Verenigde Staten, maar helaas vinden mijn vriendinnen dit allemaal te duur. Alleen gaan vind ik wel een hele grote stap, dus een reisgenoot zou perfect zijn! Ik hoor wel of je interesse hebt. :slight_smile:

Hoi!

En? Is er iemand vanaf eind juni en in de maanden juli/augustus beschikbaar voor een roadtrip door de VS? Ik ben 27 en nu in Miami. Eind deze maand klaar hier en zou graag een een auto delen met anderen om wat meer van dit land te zien! Maar Miami hoeft niet het startpunt te zijn, ik sta voor alles open!

Groet, Floris