Rondreis Azie Juli / Augustus 2016

Mijn naam is Inge 32 jaar en op zoek naar een reisgenoot voor de maand juli /augustus 2016. In deze periode wil ik gaan rondreizen. Mijn voorkeur gaat uit naar Azië (Vietnam, Cambodja of Indonesië). Maar andere suggesties zijn ook welkom!

Een verre reis in me eentje maken vind ik best wel een ding vandaar dat ik op zoek ben naar een reisgenoot. Het liefst wil ik low-budget gaan rondreizen. Mocht je ideeën hebben of samen willen reizen, stuur dan een berichtje!

He Inge,
Ben je gebonden aan juli en augustus? Ik heb plannen om in november naar Azië te gaan. Alleen de landen die jij noemt, ben ik al geweest :slight_smile:

Hoi Annet,

Ben inderdaad gebonden aan juli / augustus ivm vakantiesluiting van het bedrijf waar ik werk.

Hallo Inge,

Ik zou ook graag in dezelfde periode willen reizen :slight_smile: Ik ben 32 jaar en werkzaam in het onderwijs :slight_smile: Vietnam en ik vorig jaar wezen backpacken. Wat een mooie beleving was dat. Ik zou nu graag naar Bolivia, Peru, Chili, Amerika, Costa Rica, Indonesië willen gaan. Het liefst even iets anders dan Azië. Sta jij hier ook open voor?

Groetjes

Hoi Inge,
Grappig om je oproep te lezen, ben namelijk precies op zoek naar hetzelfde :slight_smile: Ik zou aankomende zomer graag naar Vietnam gaan of Indonesië (ietwat voorkeur voor t eerste, maar beiden leuk. Cambodja ben ik al geweest) met n reismaatje. Ik vind veel dingen leuk om te ondernemen ook en reis graag enigszins budget.
Lijkt me leuk om meer van je te weten te komen. Hoe lang je wil gaan bijv en welke dingen je leuk vindt om te doen op reis… Ik ben trouwens 35 en leerkracht.
Groetjes Linda