Juli/Aug 2014: rondreis Zuidoost-Azië of Oceanië

Hoi! Ik ben Celeste en over een paar daagjes word ik 19 jaar oud. Dit jaar doe ik examens en daarna wil ik graag een mooie reis maken. Ik zat te denken in de richting van Zuidoost-Azië en Australië. In mijn vriendenkring is er helaas niemand die tijd, geld of zin heeft om te gaan rondreizen, maar het lijkt mij wel hartstikke leuk om samen met iemand op pad te gaan om zo alle mooie ervaringen te delen, lekker te kletsen, lachen en nog meer. Voor de rest ben ik een sportieve meid die van duiken, snowboarden, hockeyen en natuurlijk van reizen houdt!
Heb je een beetje dezelfde ideeën en interesses als ik, dan hoor ik graag van je!

Groetjes

Hee Celeste!

Mijn naam is Luca, bijna 19 jaar en heb dit jaar een tussenjaar. Ik wil graag nog een mooie reis maken voordat ik volgend jaar begin met mijn studie voeding en diëtetiek. Ik denk dat we wel zo’n beetje dezelfde interesses hebben van een mooie reis; ik zou graag de cultuur willen leren kennen, steden ontdekken, duiken (en misschien mijn PADI halen), surfen en wat dagjes aan een prachtig strand willen liggen. En natuurlijk vind ik lachen, kletsen en gezelligheid ook heel belangrijk (:

Het idee is nu om met een vriendin vanaf 12 juli tot 12 augustus rond te reizen in India. Helaas kan zij maar een paar weekjes i.v.m. met haar studie en is het ook niet helemaal zeker of ze genoeg geld zal hebben tegen die tijd… Het lijkt mij heel leuk om vanaf eind juni met iemand rond te reizen door Thailand, en daarna misschien met zijn drietjes (of met zijn tweeën) door te gaan naar India!

Heb jij al iemand gevonden om samen mee te reizen? Zo nee, lijkt dit jou dan ook een leuk idee?

Liefs, Luca

Heey Celeste,
Ik ben Leanne en 21 jaar oud. Ik wil eind juli voor 4/5 weken naar thailand vertrekken.
Ik zoek nog iemand die met mij die reis wilt maken :slight_smile:
Groetjes Leanne

Via Wereldwijzer app

Hoi Celeste,

Ik weet niet of je nog dezelfde plannen hebt of ze al hebt uitgewerkt (aangezien de datum), maar ikzelf zou ook graag naar Azië gaan deze zomer. Mijn oog is al een beetje gevallen op Vietnam. Ik hou ervan om veel te bezichtigen en mooie tochten te maken, maar een chill dagje tussendoor met een lekker drankje hoort er ook zeker bij. Zoek je nog een reisgenootje laat me dan iets weten!

Groetjes Rachelle (22)