Hallo allemaal,
Ik ga in Juli samen met mijn vriendin naar Singapore en Vietnam. We zullen daarvan 2 weken (5 tm 19 Juli) in Vietnam verblijven. Ik heb nog een aantal vragen over deze reis, hopelijk dat jullie mij daar bij kunnen helpen.
-
Allereerst zou ik willen weten hoe jullie altijd een visum aanvragen. Ik denk dat een visum on arrival het makkelijkste is?
-
We zijn van plan om naar de volgende plaatsen te gaan: Ho Chi Minh, Mui Né, Nha Trang en Phu Quoc. De volgorde moeten we nog even bekijken. Is dit een mooie route of zijn er mooiere plaatsen in de buurt?
-
We willen met een binnenlandse vlucht naar Phu Quoc. Waar kunnen we die het beste boeken? En moet dat lang van tevoren geboekt worden?
-
Kun je in Juli (regenseizoen) wel vaak naar het strand? Of zal het waarschijnlijk heel veel regenen? Ben wel eens naar Thailand geweest in het regenseizoen en heb nog genoeg op het trand kunnen liggen. Weet niet of het in Vietnam vergelijkbaar is?
-
Hebben jullie nog tips kwa hotels/excursies/bezienswaardigheden in/vlakbij de plaatsen waar wij naartoe willen gaan?
-
Zijn de wegen een beetje vergelijkbaar met Thailand/Indonesië? Had gelezen dat je ongeveer 8 uur onderweg bent vanuit Ho Chi Minh naar Nha Trang, klopt dat (met taxi denk ik)?
Alvast dank voor de reacties!
Gr. Joey