Rondreis Vietnam, beste reisorganisator?

Wie heeft goede tips met welke organisatie we het beste een rondreis door Vietnamm kunnen boeken.We gaan 15 tot 17 dagen en reizen het liefst in een beetje rustig tempo.
Alvast onze dank, groetjes Henk en Lies.:vak02:

Beste Henk en Lies,

Op mijn website http://rondreizen-azie.eigenstart.nl heb ik veel Vietnam reizen verzameld. Ondertussen ken ik het aanbod van reisorganisaties wel redelijk. Een rondreis Vietnam, 15-17 dagen in een rustig tempo, dan zou ik een van de volgende aanbieders adviseren:

• Dejongintra
  • Kras

Mvg. en succes!!

Beste Henk en Lies,

Indien je alles op een rustig tempo wilt doen, dan adviseer ik jullie gewoon op een vlucht te boeken naar Vietnam, bijvoorbeeld Hanoi of een andere stad…
In Vietnam tref je in hotels, guesthouses en op straat een groot aanbod aan reisbureau’s/operators, welke tours aanbieden. Het is goedkoper dan het aldaar te boeken dan in Nederland. En de prijzen zijn standaard aangegeven. Je hoeft niet te onderhandelen!

Ik heb als alleenstaande vrouw gereisd door Vietnam en ik heb het openbaar vervoer en tours door operators als heel makkelijk en prettig ervaren.

Zodra je aankomt op het vliegveld, dan koop je voor 5 dollars een "taxi’kaartje van Vietnamese Airlines. Deze vind je op weg naar de uitgang, je kan het niet missen, omdat het aangegeven staat met borden!

Ze brengen je in een 5 personen-busje naar het centrum of naar de door jou opgegeven hotel/accomodatie.

Vietnam is heel goed bereisbaar en goedkoop.

Mijn advies is: organiseer alles zelf en geniet met zijn tweeen op jullie eigen tempo. Voor meer info, kan je mij altijd mailen.

Groetjes van Geeta

Wij hebben geboekt bij Vietnamonline, onderdeel van Riksja. Alles geregeld en toch veel vrijheid en op eigen houtje. Drie weken door Vietnam van noord naar zuid en dit op een rustig tempo aangepast aan ons zoontje van negen dat meereist.