Hallo
Wij zijn voornemens om voor de 1e keer een rondreis door vietnam te gaan maken we hebben ongeveer 3 weken de tijd en het is van 24-4-2015 t/m 17-5-2015.
Wij zijn met 2 volwassenen en 2 kinderen (9jaar en 12jaar)
Heeft er iemand goede tips reisbureau etc die jullie kunnen aanbevelen. alles is welkom
alvast bedankt voor reactie
groetjes pascale
Hallo Pascale,
Heb even gekeken op je profiel en jullie houden volgens mij wel van reizen?
Ik kan me er natuurlijk snel van afmaken door je vraag alleen te beantwoorden met een aanbeveling voor een reisbureau.
Maar zoals je waarschijnlijk al gezien hebt in het reiscafe, ben ik daar niet de persoon naar.
Ik denk dat het meest belangrijke is voor jullie is wat wil je zien, en waar liggen de prioriteiten.
Wil je prive of wil je met een groepsreis of afwisselend beide.
Wil je veel strand, natuur, cultuur, geschiedenis, excursies, wandelen, fietsen, varen enz.?
Welk budget; wil je 3,4,5 sterren hotels of hostels?
Wil je vliegen, treinen of met de bus of prive auto?
Ik denk dat wanneer je daar in grote lijnen uit bent je dan pas een keuze kan maken.
Ik weet dat het moeilijk is om iets van route te maken wanneer je nog helemaal blank in dit land stapt, maar misschien is een begin om bijv. deze optie te bekijken van Fox reizen om een idee te krijgen.
http://www.fox.nl/rondreizen/vietnam/21-daagse-rondreis-beste-van-vietnam
Lijkt dit je wat, dan heb je vele mogelijkheden natuurlijk.
Je kan op prijs kijken en een soortgelijke reis boeken.
Je zit dan wel vast aan het schema ed.
Wil je wat wijzigen en wat langer verblijven op sommige plaatsten, andere hotels, andere luchtvaart maatschappij enz., dan kan je misschien op internet ook wel reizen vinden die daar in de richting komen, maar niet je eigen schema.
Wil je je eigen schema maken en volgen, dan wordt het al snel een prive reis en op sommige stukken kan je aansluiten bij een groepsreis om de kosten wat te drukken.
Ik hoop, wanneer je bovenstaande een beetje hebt besloten , je je meld.
Ik weet zeker dat we jullie op ons Vietnam reiscafe verder kunnen helpen.
Voor wat het waard is?
Ik reis altijd met Buffalo Tours, en bevalt me perfect.
Misschien leuk om even te kijken naar de video’s op de site om een idee te krijgen van de gebieden in Viet Nam.
Ik kijk uitnaar je reaktie .
Ton.
Hoi,
Wij (2 volwassenen en 2 kinderen van toen 14) zijn 2 jaar geleden met Riksja naar Vietnam geweest. We hebben een prachtige reis gemaakt en alles was prima geregeld! Zijn al vaker met deze organisatie op reis geweest ( Bali, Thailand, Vietnam en Sri Lanka)en altijd zeer tevreden.