Rondreis per camper Western USA

Beste allen,

Ik heb met mijn dochter een campertrip vanaf LA geboekt van 21 dagen. De camper Cruise America C30 was het meest voordelig, maar wel f^&*-ing groot! Wij kunnen niks vinden over ervaringen met het rijden met zo’n ding en vragen ons af of het goed te doen is. Bijvoorbeeld boodschappen doen en dan voor de supermarket parkeren… De gemiddelde Albert Heijn in gedachten bezorgt mij nachtmerries… En wat is een redelijke afstand per dag om te rijden, als je ook nog af en toe twee dagen ergens wilt blijven? De camper moet weer ingeleverd worden in LA en we willen natuurlijk wel de Grand Canyon zien, Yosemite, Vegas en van die dingen! Alvast thx voor jullie reacties!

Liesbeth

Welke tijd van het jaar wil je gaan?

Wij hebben al vier keer een reis gemaakt met een camper. Vorig jaar met een van 31 ft. Dat is echt prima te doen. De parkeerplaatsen zijn, net zoals alles, erg groot. Zeker bij de supermarkten zoals de Walmart. Niets om je zorgen over te maken. Lees anders maar eens een paar reisverslagen van ons.

We hebben geboekt van 15 juni tot 7 juli.

Wat ontzettend leuk! Mijn dochter (27) en ik kunnen niet stoppen met het lezen van jullie verslag. En we halen er ook nog handige tips uit. Dank je wel voor het reageren!

Liesbeth

Die tijd van het jaar zou ik je willen aanraden van LA eerst richting San Francisco te gaan, daarna Yosemite en naar Vegas, Zion, Bryce-GC en terug naar LA. Ik zeg dat omdat de eerste week van juli de week van de 4th of july is en de drukte langs de Pacific Coast zal dan enorm zijn. En zorg ervoor dat je reservaringen hebt voor vooral Yosemite en GC.

We gaan van 16 juni t/m 7 juli dit jaar.