Beste mede-reizigers!
Ik wil graag jullie hulp inschakelen met het volgende; :wereld:
Mijn vriendin en ik gaan van 9 mei t/m 7 juni 2014 naar The States. Dit wordt voor mij de 5e en voor mijn vriendin de 7e keer dat we het land bezoeken. Eerder al paar keer omgeving Connecticut verbleven, keertje westkust en Florida/Disney
Nu hebben we een ticket geboekt naar NY (9 mei) en terug vanaf Miami (7 juni). We hebben voor de eerste drie nachten al een verblijf in NY geregeld. De planning daarna is dus nog een puzzel… In eerste instantie wilden we per trein naar Philly en vervolgens door naar Washington. Probleem dan is dat het wel veel steden achter elkaar is. Liefst wisselen we ‘‘grote steden’’ met kleine en natuur.
Daarom wil ik vragen of jullie voor ons kunnen bedenken hoe we misschien kunnen reizen? We hebben na NY nog niets vaststaan, maar willen omdat de tijd dringt wel in grote lijnen een planning hebben. Zelf in bezit van rijbewijs dus auto huren is altijd mogelijk. Al het reizen per trein ook altijd eenvoudig. Misschien dat jullie nog iets weten of dat er in die tijd juist parken, festivals zijn om te bezoeken. Misschien meer afstand doen van de Oostkust, of al vroeg naar zuiden reizen?
Ik heb in iedergeval de steden Charleston en Savannah doorgekregen van een collega. Maar nogmaals, we zitten nergens aan vast en alles is op zich nog mogelijk…:zon02:
Ik ben benieuwd naar jullie reactie,
Alvast bedankt:chin: