Allereerst nogmaals een bedankje aan LovesStedentrips, Jurjenb & Yeehaw voor de vele tips die ons ontzettend hebben geholpen bij de ZW trip afgelopen zomer. Het was een geweldige ervaring en we hebben enorm veel gezien (Yeehaw; zelfs tóch nog Seqouia gezien!). Als ik binnenkort eens een weekend veel tijd heb zal ik een deel van de 2378 foto’s plaatsen en jullie zeker op de hoogte brengen!
Voor het volgende jaar zaten we aan het oosten te denken. We willen er ongeveer een maand voor uitrekken en het principe van afgelopen zomer zullen we blijven aanhouden; veel reizen, veel zien, maar dus vooral ook veel in de auto zitten. Ondanks dat een auto in steden, zoals NYC, niet is aan te raden, willen we sowieso mobiel zijn middels een auto.
Waar we aan zaten te denken is om in september/oktober te beginnen in Maine (welk vliegveld is hier het best gelegen voor een internationale binnenkomst?) en om te eindigen in het zonnige Florida. Daar tussen willen we sowieso de grote steden Boston, NYC, Philadelphia, Baltimore (The Wire tour!), Washington DC, Tampa en Miami bezoeken. Daarnaast zullen we nog kleinere steden bezoeken om ons rijtje van Man vs. Food restaurants aan te vullen (Phils BBQ in San Diego was één van de lekkerste dingen die ik ooit heb gegeten!). Een korte sidetrip naar Toronto en de watervallen zou ook mooi in het reisschema passen.
Wat raden jullie aan als kenners; om van het noorden naar het zuiden te rijden of andersom? Is een dergelijke sidetrip naar Toronto mogelijk (nogmaals, we zijn voornamelijk rijders)? En als laatste, hebben jullie nog goede aanvullingen zoals vorige keer; de Horseshoeband (wat een geweldige ervaring!)?
Ik hoor graag van jullie!
Marlon