:wereld: Hey hallo,
Het is een soort droom van mij om in de toekomst, samen met mijn vriend en met een tof stel mensen naar Afrika te gaan, om daar een tijdje te zijn. In ieder geval willen we Egypte en Kenia aandoen… en alle andere landen die we onderweg tegenkomen.
Het lijkt mij super om onderweg ‘ons kunstje’ te doen en dus bijv. muziek te maken en te tekenen om van te leven. En mss kan jij iets anders?
In mijn fantasie zie ik ons gaan in een grote gele bus.
Zoals gezegd… het is nu een droom…
Let’s make it happen!!!
Hey Saskia,
Een geweldige droom! Ik kan niet anders zeggen…
Ik was benieuwd hoe je het in gedachten had om in Afrika geld te verdienen aan tekenen en muziek maken…??
Ik wil alles behalve je droom kapotmaken maar ben puur benieuwd. Want even over een vreselijk grote kam scherend, zal ‘de gemiddelde Afrikaan’ nou niet echt geld gaan besteden aan westerlingen…
Of zie dit anders?
Groet Bas
1 like
haha,
Ik droomde er van om met een wit busje Afrika rond te trekken vroeger, mijn dromen zijn nu enigszins geweizigd… vooral dan doordat het nogal een gedoe is om met een busje rond te trekken als je niks van auto’s kent 
De ervaring die ik met Afrika heb is dat ze ongelofelijk gastvrij zijn dus dat je zeker eten aangeboden zal worden en dergelijke (geld is inderdaad een andere vraag) maar helpen als je iets levensnoodzakelijk nodig hebt zullen ze zeker volgens mij!!
1 like
Ik ben het volledig eens met de gastvrijheid… Vaak zul je eten aangeboden krijgen. Maar echt niet altijd en voor de rest heb je nu eenmaal ook best aardig wat geld nodig…
En inderdaad, je moet wel degelijk wat van auto’s weten. Ik ben door Togo, Benin, Nigeria en Kameroen met een Duitser meegelift en hij wist absoluut nul van auto’s. Ik weet er dan toevallig wel veel vanaf dus ik heb erg vaak zijn auto gerepareerd. Ook al waren sommige reparaties best uit te stellen tot we bij een volgend dorp waren waar ze het voor ons hadden kunnen doen, er zijn een aantal situaties geweest waarin de auto niet meer van zijn plaats kwam in the middle of nowhere. Dan sta je mooi te kijken…