Hoe was de reis en heb je deze met de auto of de baz bus gedaan?
Ik wil ook graag naar Zuid Afrika en de bazbus vond ik heel interessant klinken. Graag hoor ik je verhaal/ ervaring.
Heb huurauto gehad voor 3 weken. De afstanden zijn in ZA echt mega groot. En dan bedoel ik echt dat je uren aan het rijden bent. Dat is in een auto al niet fijn dus in een bus…Ik denk dat je het dan echt bij een klein gebiedje moet laten. Maar zelfs 1 provincie is daar heel erg groot, dus vergis je niet!!! Het nadeel van de baz bus is dat hij dus echt maar op bepaalde plekken stopt, dat moet je van te voren goed uitzoeken.
Misschien kan je een post plaatsen ërvaringen met baz bus, er zijn vast veel reizigers die dat wel hebben gedaan, je er meer over kunnen vertellen. ZA was mooi, maar heeft mij minder geraakt dan midden amerika. Maar dat kwam denk ik ook doordat ik zoveel in auto zat. 5300km gereden. De bevolking in midden amerika is op mij extraverter overgekomen en dat vind ik zelf heel leuk. Ik vind dat in ZA het verschil tussen blank en zwart nog zo voelbaar is.
Maar ik ben maar een individu! Er zijn vast veel enthousiastelingen voor dit land! De kust doet weer heel europees aan, enorm verschil . Laatste dagen in Jeffreys bay surfersparadise geweest, dat is net Spanje.
Ik hoop dat je een reispartner vindt! gr rachelle