In mei gaan wij een 16 daagse rondreis maken met BBI reizen. Wie heeft ervaring met BBI reizen??
ook wij gaan in mei met BBI.
Voor het eerst gaan wij met BBI. we hebben geen enkele ervaring met BBI en verre reizen.
We verheugen ons wel.
12 mei gaan we vanaf dusseldorf naar bangkok. vliegen met LTU
Ik ben op rondreis door thailand geweest met BBI reizen en dit is mij prima bevallen. Zeker aan te bevelen.
Beste Xesmeex,
Was dit de eerste keer dat je naar Thailand bent geweest? En zou je de volgende keer weer een georganiseerde reis doen mocht je naar Thailand gaan? of op eigen gelegenheid? of zou je helemaal niet meer naar Thailand gaan?
Gr
Beste Swabbertje,
Ja, dit was de eerste keer dat ik naar thailand ben geweest. Ik zou zeker terug willen gaan naar thailand! Ik denk dat ik het dan op eigen gelegenheid zou doen omdat ze meeste rondreizen veel op elkaar lijken… Als ik terug kijk op de rondreis is alles zo snel gegaan en hebben we zoveel gezien dat ik soms niet eens meer weet, wat ik waar precies gezien heb. Dus ik raad mensen ook aan om een langere rondreis te boeken. 22 dagen zou denk ik perfect zijn.
gr
Ja dat is het nadeel maar ook voordeel van rondreizen, je ziet veel, maar vaak gaat het echt te snel en kun je niet echt genieten van de plaatsen waar je bent.
Thailand is dan ook een ideaal land om op eigen gelegenheid naartoe te gaan…en lekker te doen wat je wil, vindt je het ergens leuk, dan blijf je wat langer enz. enz.
Maar in ieder geval was jij tevreden over je rondreis met BBI en heb je een positieve ervaring aan Thailand over gehouden :chin::chin::chin:
Wij gaan in april een rondreis met BBI maken en zijn zeer benieuwd hoe groot de groepen zijn waar mee ze reizen want dat konden ze ons niet vertellen. Wij wilden graag weten wat de max is van een groep.
gewoon een touringcarbus vol.
Wij hebben gereisd met TONG reizen. Onze groep was 26 personen.
Aan personeel is geen gebrek. busboy voor drinken onderweg, twee reisleiders, chaufeur, kofferman/jongen.
true… wij waren ook met zo’n 30 personen. En inderdaad; geen gebrek aan personeel! Bus was altijd optijd en het drinken in de bus koud en goedkoop!
Veel plezier alvast!
wij gaan in oktober met bbi reizen een rondreis maken door thailand,
wie heeft er al een rondreis gemaakt met bbi-reizen, en wie heeft er al met berlin-air gevlogen.
dit is voor ons de eerste keer
Op zich is het goed geregeld.
Alles hang natuurlijk af wat voor groep je heb.
Onze reisleider hete Tong. Was zeer leuk .
Op het moment dat je aankomt en in de bus zit krijg je gelijk een lijst met excursies, gewoon alles aanvinken.
Het is een druk progamma en altijd vroeg opstaan.
Als ik deze reis weer zou doen zou ik een 22 daagse reis kiezen.
Net terug en met berlin-air gevlogen naar Thailand …beetje smalle stoelen ( vond ik) maar je wordt qwa eten en drinken in de watten gelegd.prima vlucht gehad!
Wij gaan in februari naar Thailand maar wel op eigen gelegenheid. Zoals hierboven al enkele keren is opgemerkt gaat een georganiseerde rondreis in een hoog tempo. Voordeel is dat je veel ziet in korte tijd. Maar voor ons is dat dus het nadeel. Wij maken al ruim 25 jaar verre reizen. Sinds de komst van internet en reisforums is het allemaal zo gemakkelijk, mits je de tijd neemt om ervaringen en dergelijke van andere te lezen. Ik vind die voorbereiding met behulp van internet de voorpret van de vakantie. Een paar jaar geleden hadden we het heel druk en besloten we maar eens een georganiseerde reis te doen . Wat een afknapper! Onze reisleidster was Yvonne, een voormalige schooljuffrouw. Nou zo gedroeg ze zich ook: kom (kinderen) opschieten in de bus. Op dag 2 had ik al genoeg van Yvonne. En dan reizen in een groep; op dag drie stapten wij als een van de eersten in de bus en gingen op een andere plaats zitten als de dag ervoor. Dat kon dus niet volgens drie gezamenlijke reizende stellen, want dat waren hun plaatsen. Tja, wat moet je daar nu mee. We hebben ons uiteindelijk wel vermaakt, maar het was weer eens heel duidelijk: nooit meer een georganiseerde groepsreis.