Hallo,
Ik wil graag een rondreis maken in Thailand in mei of juni welke maand raden jullie mij aan.
Ik heb een leuke rondreis gezien (aanbieding) of denken jullie dat ik zelf moet rondreizen.
Heeft iemand ervaring met de visumaanvraag in Belgie verloopt dat snel?
bedankt.
Het voordeel van een georganiseerde rondreis is dat alles geregeld is,maar je zit wel aan de route vast.
Als je ergens een dag langer wilt blijven kan dat bijvoorbeeld al niet, ik weet niet of je al veel ervaring met reizen heb?
Ik zelf ben ook van plan om half juni te gaan en ik reis niet georganiseerd, toch omdat je meer vrijheid heb als je van gedachte veranderd.
Ja dat is waar ik heb wel wat reisjes gedaan zelf maar altijd in Europa en nog niet zo ver weg. Ik ben er nog niet uit wat ik zal doen ene kant is het lekker dat alles voor je wordt gedaan (me koffer wordt gereden
) andere kant houd ik niet van verplichtingen (al weet ik wel dat je niet altijd mee hoef met het geen wat hun willen als je maar zorgt op tijd terug te zijn voor bv de bus weer verder gaan).
Ben jij vaker in Thailand geweest?
ik ben 2 jaar geleden 2 maanden in thailand geweest;) ik wil ook niet zeggen dat ik een hele ervaren reiziger ben:P
Maar je kan in thailand alles zo makkelijk regelen qua vervoer en activiteiten.
Ik had toen ook alles van te voren geregeld en betaald omdat ik muay thai ging trainen, maar achteraf heb ik spijt gehad dat ik niet meer kon reizen omdat ik alles al betaald had.
Ik ben het volledig eens met japieapie
Over twee jaar ook voor de eerste keer naar Thailand gegaan, nog niet echt iets geregeld in België,maar dan in de lokale reisbureaus ginder waar ik achteraf spijt van hadden
Nu ga ik terug in oktober en we regelen alles ginder ter plaatse zo dat we van niks of niemand afhankelijk zijn
Je moet daar gewoon doen waar je zin in hebt, en wil je ergens een paar dagen langer blijven, dan kan je dit, als dit van tevoor georganiseert is, hang je vast en heb je er later spijt van
Kga nu in oktober terug en we hebben ook al iets of wat van ‘planning’ maar niks is zeker en zeker niet in Thailand
Moest je intresse hebben, de planning staat hier op het forum en de oude staat ook in de topic, deze wat ik twee jaar geleden heb gedaan
Mvg
Ik denk ook dat ik zelf ga rondreizen indd doen wat je wil en zoals ik van jullie begrijp is alles daar makkelijk te bereiken.
Ik ga zeker eens kijken welke route je heb gedaan en gaat doen.