Ik ben momenteel in Australië. 13 juni kom ik aan in Thailand en 13 Juli vlieg ik naar Belgie …
Ik ben nog op zoek naar iemand die met mij Thailand wil verkennen …
Ik heb nog geen echte plannen … Er zijn wel een paar plaatsjes die volgens mij zeker de moeite waard zijn om te zien … Maar heb me er nog niet echt in verdiept ! Iemand die zin heeft om rond die datum samen op avontuur te gaan ???
Wat gaaf dat je zo lang aan het reizen bent! Ga je ondertussen nog naar andere landen dan Australie of vlieg je van daaruit naar Thailand? En hoe reis je nu? Alleen of met iemand samen? En van tevoren dingen gepland of regel je alles ter plekke?
Ik ben Sanne, 25 jaar, werk sinds 2008 als verpleegkundige en heb eerder 5 maanden (met een vriendin en via een organisatie) ik Ghana gewoond/gewerkt/geleefd/gereisd. Vorige zomer ben ik via Djoser naar Marokko geweest met een groepsrondreis. Is me allemaal prima bevallen.
Momenteel ben ik me aan het orienteren op een rondreis in Thailand. In eerste instantie zocht ik een groepsrondreis, maar ik kwam net thailandonline tegen. Je kunt via die site hele leuke reizen samenstellen; er is dan vanalles geregeld, maar niet compleet alles. Lijkt mij hele leuke manier om te reizen, maar ga liever niet alleen.
13 Juni zou voor mij een prima moment zijn om aan te komen in Bangkok. Ik kan tot eind juni blijven (18 of 19 dagen), moet in juli namelijk weer werken.
Ik ben heel benieuwd wie je bent, leeftijd, etc, en hoe je jouw verblijf in Thailand voorstelt. Is het voor jou een optie om enigszins georganiseerd (of in elk geval gepland, in die zin dat we van tevoren uitstippelen waar we heen willen) te reizen, of wil je graag ter plekke alles bedenken en regelen? Hoor heel graag van je!
Ik verwacht ook in juni in thailand te zijn.
Zoals het er nu uitziet vlieg ik 8 april naar vietnam en reis dan door naar cambodja en uiteindelijk thailand. Hoop begin juni aan te komen in thailand.
24 juni vlieg ik weer terug naar nederland, het lijkt me leuk om tussen 13 en 24 juni ergens af te spreken!
Laat maar horen wat jij ervan vind!
Je kan ook via facebook reageren, dat lees ik denk ik sneller!