In Oktober ga ik met mijn vriend 14 dagen naar Marokko. We twijfelen tussen een retour-vlucht op Marrakech (veel goedkoper), of vliegen of Rabat en terug via Marrakech (duurder, maar mogelijk wel handiger). We willen geen auto huren want we vinden het leuk om met het openbaar vervoer te reizen. We vallen denk ik onder de noemer flashpackers… Ik wil graag advies inwinnen want ik kom niet zo goed uit de route. Is natuurlijk vooral afhankelijk waar we op gaan vliegen, maar wilde graag jullie tips.
We willen graag:
stad (fez, marrakech)
woestijn
atlas
surfen
kortom, van alles wat… :dag:
Wat raden jullie aan qua route? Mij lijkt het leuk om Fez-Marrakech met de trein te doen. Qua surfen moet Essaourira heel leuk zijn. Zijn tripjes naar Atlas en woestijn plaatselijk te regelen?
Chefchaouen klinkt ook tof, maar is het daar makkelijk komen? En is het de moeite waard?
Klinkt erg goed allemaal! Let er wel op dat je niet teveel in 14 dagen probeert te proppen. Neem overal de tijd voor zodat je er ook echt van kunt genieten!
Met zo’n reis zou ik niet teveel proberen te besparen, ga dus gewoon voor de beste route.
Kun je een lijstje maken van wat je perse wilt doen en wat je eventueel wilt doen? Dus prioriteiten stellen? En wat is jullie budget voor overnachtingen, vervoer en excursies?
Ik ben Abdelhafid en kom uit België. Bijdeze wil ik mensen uit België en Nederland die naar Marokko willen emigreren(vakantie ) en specifiek Agadir helpen voor een woning. Je kunt in Agadir een ideaal woning huren centraal gelegen van alle bezienswaardigheden. Stuur een persoonlijke bericht voor meer informatie en kijk de foto’s op Facebook te huur Agadir.
Met beleefde groeten