Rondreis Kenia

Hallo,

Wij (een gezin van 5) hebben afgelopen zomer op eigen houtje een rondreis door Zuid Afrika gemaakt.
Ik ben me nu aan het oriënteren om een rondreis van 3 weken door Kenia te gaan maken.
Ook dit willen we graag eigen houtje gaan doen, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Waar kan ik het beste beginnen? Kan ik het beste beginnen met te kijken waar we allemaal naar toe willen en dan ter plekke hotels, gamedrives ed regelen, of alles al van te voren thuis regelen. Is het ook mogelijk om bijvoorbeeld 3x 'n huis te huren op verschillende plaatsen en dan dagelijks vanuit die plaats verschillende dingen te ondernemen? Ik weet het eerlijk gezegd niet. Lees zoveel verschillende berichten. Is het trouwens wel aan te raden om een auto te huren of is het toch beter om met taxi’s te gaan. En als we zelf een auto huren mag je daar dan ook net zoals in ZA de parken mee in?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, alle tips zijn welkom.

Groetjes,
Angelique

en / of

http://on6by.wordpress.com

Wij zijn ook met z’n vijven :slight_smile:

Vragen staat vrij.

GRTZ

Hallo avs,

We huren altijd een auto in Kenia. Het is wat goedkoop dan elke keer een taxi nemen.De huur p/dag kost vanaf 23euro all-inclusief, zonder chauffeur. Laaste keer hadden wij bij glorycarhire een saloon car gehuurd. De website voor glory car is www.glorykenya.com.

Wanneer gaan jullie naar Kenia?

Groetjes Helen en Peter
www.villakenya.info

Helaas duurt het nog wel even. Als het goed is gaan we begin juli 2012.

hey jullie wonen dicht in de buurt. Wij komen uit Grave.

Wij gaan december weer en zijn vorig jaar ook geweest. kijk voor de gein eens op www.faharifoundation.com