Rondreis Japan (eind maart - april; 3 tot 4 weken)

Hallo!

Wie zou er interesse hebben om mij te vergezellen op deze trip? Het is net de periode van de kersenbloesem (Sakura), dus dit zal een prachtig decor vormen!
Ik ben een avontuurlijk reiziger en dompel me graag onder in nieuwe culturen, ik ga graag uit, proef graag de lokale keuken en ben vooral een héél actief persoon. Naast een paar steden zoals Tokio, Kioto, Hiroshima,… wil ik graag het platteland ontdekken. Daar vind ik vaak de roots terug, het leven zoals het ooit was. Alsook ben ik ook gewoon graag in de natuur: wandelingen, zee & strand, de bergen; ik zie ook héél graag dieren.

Ik verblijf vaak in hostels, indien nodig mag een hotel gerust eens. Maar ik vind dit prijzig en je bent omringd door toeristen die vaak geen affiniteit hebben met het land op zich. Om rond te reizen in het land, zou ik graag een beroep doen op een Rail Pas (prijs voor 3 weken is ongeveer € 500). Dit bedrag lijkt hoog, maar je moet toch rekening houden dat het land enorm uitgestrekt is en de levensstandaard er hoog is. Het voordeel is dat je overal naar toe kunt gaan zonder later nog een trein of dergelijke hoeft te boeken.

Wie interesse of vragen heeft, mag me gerust contacteren.
Dit wordt alvast een onvergetelijke reis!

Mvg
Jeroen De Smet

Hey Jeroen,

Ik ben hier zelf al lange tijd naar aan het kijken, alleen zag ik het niet zitten om in mijn eentje naar Japan te gaan. Dit ook i.v.m. de taalbarrière.
Wat ik wel begreep is dat het een stuk lastiger om in die tijd een kamer/hotel te regelen aangezien de lokale mensen ook vrij hebben. Ach maar uitdagingen zijn er om aan te gaan :slight_smile: Het lijkt mij iig een erg mooi land om te bezoeken.:chin: Zelf ben ik ook behoorlijk sportief, zie dan ook graag veel van een land!

Mvg. Mike