Wie heeft er zin om met mij, 32 (v), in 2011 een rondreis door India te maken? Bijvoorbeeld deze reis:
Mocht je iets anders in gedachten hebben, hoor ik dat graag!
Esther
Wie heeft er zin om met mij, 32 (v), in 2011 een rondreis door India te maken? Bijvoorbeeld deze reis:
Mocht je iets anders in gedachten hebben, hoor ik dat graag!
Esther
Hallo Esther,
Ik ga deze zomer vrijwilligerswerk doen in Nepal en overweeg daarop aansluitend een rondreis door India te maken. De reis vertrekt op 29 augustus en duurt een week. Je bezoekt o.a. Delhi en de Taj Mahal. Meer info op India's Golden Triangle | Intrepid Travel IE.
Het lijkt me gezellig als je mee gaat! Ik ben 27.
Groetjes Susan
Hoi Esther,
wanneer ben je van plan te gaan. Ik zou de eerste 3 weken van juli graag een reis maken. Is dit DE REIS die je wil maken. Ik overweeg de transsiberie expres te gaan doen …
Groet Xander
Hoi Esther,
Ik ben ook van plan om van de zomer een aantal weken naar India te gaan. Maar wilde eigenlijk gaan backpacken en niet met zo’n reis mee. Weet niet hoe je daar in staat? Hoeveel weken wil je gaan? Ik zat zelf aan 4 tot 6 weken te denken. Transiberie express spreekt mij trouwens ook aan, ach er is zoveel leuks;-).
Ben trouwens 30 jaar.
Groetjes Hilde
Bedankt voor je reactie, maar ik wil niet gaan backpacken, helaas…
Groeten,
Esther
Hoi Esther,
Ik zit al een tijdje naar deze reis te kijken: http://shoestring.nl/azie/india/india-nepal-on-a-shoestring/reisdata-prijzen
Met als vertrekdatum het liefst 23 juli. Lijkt dit je wat?
Ja! Die shoestringreis lijkt me ook super!
Alleen kan ik juli/augustus geen vrij krijgen. Kun je ook later dit jaar?
En kun je meer over jezelf vertellen (m/v, woonplaats, werk/studie) Ik zag al dat je 24 jaar bent…
Groeten,
Esther
Hoi Esther, ik ben inderdaad 24, ik zit in het onderwijs, dus ik kan helaas geen vrij meer krijgen later in het jaar…
Hoi Esther,
Net nieuw op de site, dus nog een beetje zoekend…
Je reis klinkt me wel goed in de oren. Wanneer is je plan om te gaan?
Groeten, Sander
Hoi Sander,
Mijn plan is om na augustus dit jaar te gaan. Wat heb jij in gedachten?
En kun je meer over jezelf vertellen?
Groeten,
Esther
Hey Esther,
Bedankt voor je snelle reactie.
Ik zit in de kleding en schoenen industrie (logistiek) en ben in het 3e kwartaal vaak erg druk (wintercollectie moet eruit…zodat jullie vrouwen lekker kunnen winkelen, haha)
Dus het liefst na Q3. Ik woon in een dorpje in de Achterhoek. Verder mbt vakantie altijd redelijk makkelijk. Vind veel dingen leuk om te doen en sta voor veel activiteiten op. Vind het wel erg leuk om het land echt te leren kennen en verder te kijken dan gebaande wegen.
En jij?
Groetjes, Sander
Hola,
Ik geef de voorkeur aan een georganiseerde rondreis. Ik weet niet of je de link al bekeken hebt?
Ik ben 32 jaar en werk als financieel adviseur. Verder houd ik van gezelligheid en uitgaan…
Groeten,
Esther
Hoi Esther,
Ik had je een prive berichtje gestuurd. Niet zeker of je deze gezien hebt?
Groet, Sander
Hoi,
Ik zit er ook over te denken om naar India/Nepal te gaan. Ik ga waarschijnlijk de India / Nepal on a shoestring via Shoestring boeken voor 15 oktober.
Zit alleen nog te twijfelen tussen de singlesreis en de groepsreis.
Groetjes Monique
Ik kreeg van de week via Facebook te horen dat een kennis van mij rond juli of augustus in India zit en ik zit er sterk over te twijfelen om daar voor een maand heen te gaan om (onder andere) met hem door India heen te trekken in vier weken.
Echter, wij beiden zijn niet echt van het georganiseerde reizen. Dus ik zal niet snel met een reisorganisatie gaan. Ik ga liever met de LP of de RG het land door op zoek naar plekken waar de normale of gemiddelde toerist niet snel naar toe zal gaan.
Mocht je serieus aan India denken stuur me dan even een berichtje en ik hou je op de hoogte van mijn plannen.
Overigens… die kennis van mij is Engels en we kennen elkaar van reizen in Vietnam en Thailand. Ook op de bonne voie (of hoe je het dan ook schrijft).
Edit: gewijzigd
Hoi Esther,
Leuke oproep en goed idee om naar india en nepal te gaan. Ik heb ook naar een aantal reizen gekeken en ik vond deze rondreis ook het leukst.
http://shoestring.nl/azie/india/indi…isdata-prijzen
Ik ben Laurens van Wissen 29 jaar en woon in Amsterdam en ben net als jij financieel adviseur.
Ik houd erg van reizen en sta voor alles open maar wil vooral veel zien.
Hoi Laurens,
Geen zin om met de shoestring reis India/Nepal on a shoestring mee te gaan op 15 oktober?
Ik zelf heb al geboekt voor deze reis. Er hebben al twee mensen geboekt en met twee erbij gaat hij definitief door.
Het lijkt mij in ieder geval een geweldige reis met natuur en cultuur in een reis.
Ben zelf 32 en werk als accountant.
Groeten,
Monique
Hoi Monique,
Ik wil eigenlijk de reis van 3 september boeken dat komt mij qua data het beste uit. Misschien is 15 oktober ook een optie.
Ik zal er goed over na gaan denken.
Groetjes,
Laurens
Hoi allemaal,
Heb vluchtig jullie berchtjes doorgelezen. Ik zit nu in India, in Leh. Het is hier heel mooi, maar is mis gezelligheid! En ik zou het fijn vinden om met een leuke mensen verder te reizen. Over een paar dagen ga ik naar Manali, de 27e ben ik weer in Delhi, vanuit daar ben ik van plan door te rezen naar Rajastan.
Heeft er iemand zin om mee te gaan?
Ik zal mezelf even voorstellen, ik ben Mirte, 27, uit Utrecht, werkzaam als docent tekenen en handvaardigheid.
gr Mirte