Wie heeft er zin om mee te gaan op een rondreis naar India. Zit zelf te denken aan de omgeving Delhi-Agra (Taj mahal)-Varanasi. Een mogelijke rondreis wordt bijvoorbeeld aangeboden op india online (17 dagen highlights en authentieke kloosters). Andere opties in juli/aug zijn ook mogelijk.
De afgelopen 2 jaar ben ik reeds 6x naar India geweest en heb al verschillende delen van India gezien, maar dit deel niet.
Daarnaast heb ik veel interesse in de spirituele kant, zoals boeddhisme, hindoeisme, meditatie en ontspanning.
Ik ga komende zomer vrijwilligerswerk doen in Nepal en overweeg daar op aansluitend een rondreis door India te maken. Die reis zou dan starten op 29 augustus en een week duren. Je bezoekt dan o.a. Delhi, de Taj Mahal en Jaipur. Meer info is te vinden op India's Golden Triangle | Intrepid Travel IE.
Het zou gezellig zijn als je meegaat!
Ik ben een studente van 22 jaar, in mijn vrije tijd doe ik aan Yoga,
meditatie, fitness en lees veel boeken.
Ik ben al een hele tijd aan het kijken voor een rondreis naar India in Juli/aug, voor minimaal 2 weken. Ik ben er nog nooit geweest dus sta voor alle locaties open.
Het moet wel een avontuurlijke, spirituele reis worden.
Maar zie dat jij daar ook voor open staat
In een privé bericht zal ik mijn e-mail sturen dan kunnen we het erover hebben.
Hoi Marloes,
Waarschijnlijk ben jij nu in India. Ik ben in Leh, het noorden van India. Na Leh ben ik van plan om naar Rajastan te gaan. Misschien dat we een gedeelte samen kunnen reizen.
gr Mirte
Oh, zal mezelf nog even voorstellen, ik ben Mirte, 27, uit Utrecht, en ben docent tekenen en handvaardigheid.