Rondreis in Thailand/Cambodja/Vietnam | December 2010 - Januari 2011

Hoi,

Er is een grote kans dat ik voor mijn werk naar Azië moet tegen het einde van het jaar. Ik had dit graag gecombineerd met een uitstap naar Thailand/Cambodja & Vietnam. Er zijn veel tours die dit aanbieden maar het is nog altijd goedkoper om zelf alles te regelen en te backpacken (ook plezanter soms).

Zijn er nog mensen die in deze periode deze trip willen doen en ééns een Nieuwjaar/Kerst in Europa kunnen missen :slight_smile:

Thanks

P.S. het zou ongeveer deze trip zijn:
http://media.gapadventures.com/media-server/dynamic/admin/maps/ATCV.jpg

:chin:hoeveel weken en dagen heb je over om dit te doen als je ook nog moet werken ik zelf ken een beetje Cambodja en iets meer Thailand en als je deze beide landen een bezoek wil brengen ben je zeker al vier weken zoet mee je kan makelijk alles zelf regelen terplaatse helaas vietnam ben ik zelf nog nooit geweest en kan er niks over vertellen
Ik ben zelf ook in Thailand met de kerst en oud en nieuw:kus: of misschien ga ik wel de Grens over naar Cambodja om het daar ook eens mee temaken:THAILAND::cambodia:

Ik ga daar vermoedelijk voor enkele maanden zitten en ik heb al vakantie genomen dus tijd zal ik zeker hebben. Nieuwjaar in Cambodja moet wel iets anders zijn :slight_smile:

:chin:wat een luxe dan heb je zeker alletijd om die landen bezoeken ik denk als je daar in die regio bent naar zo veel maanden niet meer terug wil naar Nederland:THAILAND::cambodia:

Goed mogelijk! Ik woon in België btw :slight_smile:

Da’s meestal een feest van de toeristen, want in Cambodja viert men een ander nieuwjaar :wink: