Hey Yeehaw,
Nogmaals heel erg bedankt voor de route.
We vinden het een erg fijne route, en kunnen ons er zeker in vinden.
Hebben ook echt ontzettend veel zin!
Nog even wat vraagjes. 
Ik zat op de website voor de National Park Pass, en die is 80 dollar. Maar er staat bij, als ik het goed begrijp, dat je 3 personen met je mee mag nemen?
Dus we hebben maar 1 pas nodig? Sowieso is het incl de auto.
Heb je zelf ook gebruik gemaakt van die pas? Is die dan in alle parken waar we heen gaan, geldig?
Verder ben ik langs D-reizen geweest voor het huren van een auto.
We komen uit op 690 euro, incl alle verzekeringen, tweede bestuurder, onbeperkte kilometers, one way (dus in LV beginnen, inleveren in LA). Dus 3 weken lang crossen vanaf Las Vegas naar Los Angeles.
Is dit een beetje te doen? Deze prijs was bij D-reizen het goedkoopste.
Natuurlijk ga ik nog verder kijken, maar dan heb ik een idee hoeveel het ongeveer gaat kosten.
Ik vind het niet een prettig idee om dit via internet te regelen. Ik spreek niet goed genoeg duits om te begrijpen wat ik reseveer op die site, ook al kun je bellen, toch vind ik het een fijn idee om dit via een reisbureau te doen.
Verder ga ik nog even langs de ANWB voor de nodige kaarten en kampeer boekjes. De lonely planet CA kunnen we van een vriend lenen, en mijn vriend koopt wegenkaarten in NYC. Daar zagen we ook de Rand Mc Nally. Hoewel ik ook wel fan was van de American Map.
De vlucht wordt langs NY, want mijn vriend woont daar op het moment.
Dus het goedkoopste is waarschijnlijk gewoon een retourtje Adam-NY, en dan doen we via kayak.com van NY naar LAS, en dan terug van LAX naar NY. Dat is het goedkoopste en zo kunnen we ook samen reizen.
Dus ik zoek me suf op het internet naar goedkope reizen. Sowieso ben ik minder kwijt als ik het zelf doe, dan via D-reizen oid.
Nog handige website waar je niet snel op komt? chase en skyscanner zijn al hele goede weet ik, maar daarnaast nog andere welicht?
Goed, dan nog een laatste vraag.
Hoe weten we waar we moeten reserveren voor een camping in Yosemite en Grand Canyon? Dat worden dan de enige die we gaan reseveren, maar enig idee waar we het beste kunnen zitten?
Oh, ik zag bij een andere reis, dat ze ook in een 21 daagse reis wel Moab erbij deden. Alleen hadden ze dan de kustweg niet, want ze begonnen in LA en eindigden in SF. Die Atlantic Highway lijkt me toch wel heel erg mooi, en weer wat anders. We snoepen misschien wel 1 dagje LA weg, om een extra dagje in SF te plannen, of ergens anders. Dit om SF 1 dagje langer aan te houden omdat we iemand willen meeten daar.
Wauw, ik heb echt zo’n zin als ik dit allemaal zo zit te bekijken.
Het wordt echt fantastisch!
Hoop dat je ons nog kunt helpen met deze vraagjes, en dan is het toch wel een beetje tijd om te gaan boeken en dingen vast te zetten.
Groetjes!