Rondreis / fly-drive Andalusie

Beste leden,

In mei dit jaar wil ik een week naar Andalusie om de mooie omgeving te verkennen. Ik zou graag willen weten wat het voordeligst en meest praktisch is, vliegen naar malaga en dan ontdekken:

• losse vlucht (Vueling of ryain air?), los hotel (via bookings.com?) en losse autohuur?
  • via kras heb ik ook een fly drive / rondreis pakket gezien waarbij je of op een vast plaats slaapt en dan met de huurauto alles kan ontdekken of dat je om de nacht in een andere plaats slaapt. Dit lijkt me wel heel leuk maar je moet wel elke dag zo’n 200 km afleggen, ook zit er geen airco in de auto, is dat erg in mei?

Ik wil op korte termijn boeken en hoop dat jullie me wat nuttige info en tips kunnen geven, bvd.

Je zou eens kunnen kijken op http://www.verrerondreizen.nl/ver.spanje.php voor aanbieders van rondreizen in Spanje. Je hebt er aanbieders van groepsreizen, maar ook rondreizen op maat en/of met de auto.

Laat je nog weten wat het wordt?

Ik zoek meer ervaringen dan doorverwijzingen naar sites. Wie helpt mij?

Hoi,

Ik heb 1,5 geleden ook een fly and drive rondreis van 10 dagen gedaan door Andalusie via Pharos reizen (ANWB). Je zit in 3 of 4 sterren hotels middenin de grote steden. Helaas moet ik er wel bij zeggen dat de meegeleverde routebeschrijvingen niet echt heel duidelijk waren, maar dat mocht uiteindelijk de pret niet drukken. Je komt dat in de plaatsen Granada, Cordoba, Sevilla, Jerez de La Frontera en een wit dorp Grazelema. Echt super leuke plaatsen. De reisafstanden zijn ook goed te doen.

Veel succes en het is er echt prachtig.

Groet Karin