Reisgenote(n) voor fly-drive Andalusië- Zuid Spanje okt/nov 09

Hoi ik wil in het najaar voor max 3 weken graag een rondreis maken door Andalusië.
Cultuursnuiven, lekker uit eten, mooi weer en leuk gezelschap.
De moorse invloeden bekijken, het Alhambra, Sevilla, Granada, Valencia.
Lekker met de auto rondtoeren, kijken of we bij hacienda’s of andere aparte plekken kunnen logeren.

Ikzelf, 33 jaar, niet-rokend, single, flexibel, gezellig, en houdt van lekker eten en een wijntje.
Ik let niet heel erg op wat ik besteed, maar loopt niet de spuigaten uit.
Met een groepje gaan lijkt me het leukst, 2-6.
Als jou dit ook wat lijkt, laat van je horen.

Bianca:vak01:

Hallo, het is voor dit najaar wat anders geworden maar Andalusie staat nog steeds op mijn lijstje.
Liefhebbers voor het voorjaar 2010, mei?

:wereld:

Biba, 1e helft april 2010 ga’k op roundtrip naar zuid-spanje, voor 3 weken. Vliegen is spotgoedkoop, maar verkies toch de wagen (flexibiliteit) of liften (avontuur). Idee was nl om ook stukjes van Frankrijk mee te plukken. Maar kan dat inruilen voor meer spanje-tijd.

De stijl is eerder basic :wink: Nl mix van kamperen op campings, op 't strand, in’t wild, slapen id wagen, couchsurfen, … Inhoud is combinatie van steden, natuur, lokale cultuur & ontspanning (een slaapmuts is een must !). Wat precies zien we op’t moment zelf. Doel is groep van 2 a 4 (zes vinnek wat veel). Qua budget zittek eerder low-cost, want is bijlange niet de enigste reis :wink: Liever een fles wijn op’t strand, dan een glaasje in een sjiek restaurant zeg maar :wink:

Qua route bennek flexibel. Heb Portugal al volledig gezien, maar amper iets van Spanje (op Barca na). Moet wel in Murcia passeren, want er wachten er daar een paar al lang op m’n komst :wink: Een goede party en BBQ zal daar wel aanwezig zijn :smiley:

Heb geen ervaring met forum-reispartners, tot nu toe altijd vriendjes/vriendinnetjes & couchsurfing. Interesseert het je eventueel, stuur pm, dan wisselen we wel contactgegevens uit, en spreken we es voor nen babbel, kwestie van te zien of 't klikt :wink: Je kan maar beter je reispartners goed uitkiezen, dan te moeten denken “wat bennek nu weer aan begonnen” :stuck_out_tongue: