Ik ben een ondernemende actieve , spontane vrouw , die houdt van de natuur, wandelen, relaxen, spaanse keuken, Sangria, etc
ga 12 dgn. naar Andalusie
was er al eens om enkele badplaatsen te bezoeken in 2010, dus ik ken het wel een beetje
Ik wil nu met de auto of met het openbaar vervoer , naar Ronda, Sevilla. Cordoba en Granada en misschien nog naar Jerez en Cadiz
Ik heb al wat plannetjes in mijn hoofd maar nog niet vast gelegd, slechts een pension gehuurd voor de eerste nacht in Malaga, omdat ik laat aankom
Ik vlieg vanaf Eindhoven en woon zelf in Maastricht
Ik heb meestal alleen gereisd, maar ook samen met partners en wil kijken of er iemand geinteresseerd is om mee te gaan
rond reizen
mijn leeftijd is 60 jr. maar ik voel me 45 jr.
Ik ga graag met mensen om die ook betrouwbaar , eerlijk en open en positief en actief zijn
Ik ga low budget, maar niet in een slaapzaal met 8 bedden liggen
en ook niet in een tentje liggen
Bedankt voor je interesse, de eerste keuze is een vrouw, daar we samen een kamer delen, als dat tenminste lukt, ik heb nog geen reacties
maar je kunt altijd wat meer over je zelf vertellen, via facebook of messenger is dat ook mogelijk
ik weet natuurlijk niet wat jouw plannen zijn ?
bovendien heb ik al een zeer goedkoop ticket op de koop toe gekocht voor slechts 60 euro retour, puur gokken en geluk
verder ben ik me nog aan het bedenken hoe ik deze 12 dgn precies ga doorbrengen, het hoeft niet strak gepland te zijn, aangezien ik ter plaatse pas een hotel ga boeken
omdat ik nooit precies weet waar ik zit en wanneer ik ergens aan kom, het is nog geen hoogseizoen
maar wandelen en steden bezoeken ,zal de eerste week van juni zie ik al wel 32 graden kunnen zijn, ook niet echt super ideaal
het is ook nog mogelijk om maar een een week steden te bezoeken en 1 week strand vakantie
dus alles is nog bespreekbaar
fijne zondag
Ik heb even naar jouw berichten gelezen en je hebt al heel wat gereisd naar Vietnam, staat ook hoog op mijn verlanglijstje
ben je daar geweest in 2015 ?
en in thailand en Indonesie ben ik ook geweest
Kun je je misschien in een prive bericht voorstellen ?