Rondreis Europa

Hoi!

ik ben van plan rond juli-augustus voor ongeveer een maand met de trein door Europa te gaan reizen, waarbij landen als Zwitserland, Kroatie, Noorwegen, Zweden, Finland en Tsjechie me het meest aanspreken. Er zijn al andere topics hierover geopend, en ik zie dat zich al leuke groepen hebben gevormd! Voor alle mensen die net als ik ook plannen hebben om deze zomer Europa te gaan verkennen, maar nog geen leuk reisgezelschap hebben gevonden: wie gaat er mee?

Groetjes Suzan (21 jaar).

Hey Suzan!

Ik denk er ook over om een rondreis te maken door Europa! De landen die je noemt spreken mij ook erg aan. Vooral Scandinavië lijkt met echt heel mooi. Heb je verder al reiservaring?
Ik heb zelf veel zefstandig van en naar Amerika gereisd en binnen Amerika.

Hoop wat van je te horen!

Laura (20 jr)

Hoi Laura,

Amerika klinkt ook heel goed! Ik ben zelf naar Australie en Thailand geweest en dat beviel goed:)

Groetjes Suzan

Ok dus jij hebt ook wel het een en ander aan reiservaring. =)
Heb je al meer een idee waar je heen zou willen want scandinavië gaat niet met interrail en ik heb eigenlijk géén idee hoe het spoornet is… jij wel?

Groetjes,

Laura

Hoi!

Ik denk erover om een global pass te kopen waarmee je door bijna alle europese landen kan reizen, en dan gewoon opstappen en kijken waar ik uitkom. Meer info hierover op http://www.nshispeed.nl/nl/interrail/de-interrail-global-pass

Groetjes Suzan