Rondreis Europa !2014!

Hallo,

Ik ben Thomas, 20 jaar en ben langzaamaan wat aan het orienteren op het gebied van reizen. De wereld heeft meer te bieden dan alleen ons Nederland, en dus ben ik van plan om misschien al eind 2013, of anders ergens in 2014 mijn eerste reis te maken.

Het is een beetje vroeg misschien om nu al in contact te komen, maar een goede klik en het plannen van de reis zelf lijkt me ook al heerlijk om te doen. Ik heb nog geen voorkeuren aan landen of gebieden die ik momenteel wil bezoeken, dus heb jij al ideen of plannen , dan mag je ze altijd voorschotelen, ik ben de moeilijkste niet… :slight_smile:

Wil je meer weten ,ben je ook van plan om te gaan, Let me know!

Heey Thomas.

Je bent er idd al erg vroeg bij maar beter te vroeg dan te laat zullen we maar zeggen.
Aangezien ik elk jaar een Euro Trip ga maken met de trein kan ik ook nu al vast reageren
voor volgend jaar.
Mijn naam is John Schouten en ik woon in Wageningen.
Van beroep ben ik Horeca Manager op een sportcentrum en ik ben in de zomer altijd
7 weken vrij.
En in die zomers ga ik dus ook vaak op Inter-Rail vakantie door zuid oost Europa
Dat kan 22 dagen zijn maar evt. ook een hele maand.
Neem eens een kijkje op de volgende Facebook pagina’s en laat je maar eens inspireren.
Wellicht word je enthousiast en wil je ook zo’n reis maken.

en natuurlijk wil je dan ook graag weten wie ik ben.

Nou ik wacht je reactie wel af.

Groeten van John uit Wageningen.

Hey Thomas, tof idee. Ik ben zelf ook van plan in 2014 wat te reizen, ik wil graag wat meer van Europa zien, en heb eigenlijk ook niet echt een voorkeur voor landen… ik bedoel, Tsjechië lijkt me gaaf, Noorwegen lijkt me mooi, Griekenland lijkt me tof en Italië lijkt me ook geweldig… er is weinig wat ik niet wil zien, al moet ik zeggen dat een land als Moldavië mij echt niet trekt. Maargoed! Misschien is 't een idee om contactinformatie uit te wisselen? Dan kunnen we altijd kijken of zo’n reis te doen valt, en hebben we ook niet in 1x te maken met een compleet onbekende als 't 2014 is! Ik ben overigens 21 en kom uit de achterhoek.

HI THOMAS! Je verhaal spreekt mij enorm aan! ik ben zelf 18 jaar en heb net mijn HAVO afgerond en wil ook in de zelfde periode europa gaan ontdekken, het liefst met interrail! Als je nog geen reis genoot hebt gevonden, kunnen we misschien een keer contact zoeken en gewoon wat ideeën uitwisselen etc. Groetjes, Claudia ( goyourownwaycd@hotmail.com ) je kunt me ook contacten als je dat wild op facebook… Redirecting... xxx