Omdat ik meer van de wereld wil zien. Is mijn plan om dit jaar door europa te reizen.
Alleen hoe en wat weet ik nog niet. Of interrailen of met de auto.
Mij lijkt dit leuk om samen met iemand te doen. Iemand die mogelijke zelfde ideen wil delen. En als het je leuk lijkt om dit ook eens doen. Let me know.
Ik lees je oproep op Wereldwijzer.nl.
Mijn naam is John, ik ben een sportieve en avontuurlijke single
uit Wageningen.
Van beroep ben ik horeca manager op een sportcentrum en in de zomer ben ik
altijd zo’n 7 weken vrij.
Ik ga dan regelmatig ook op back pack vakantie met een Inter-Rail ticket.
Ook dit jaar zomer staat er weer een fantastische Inter-Rail vakantie door zuid oost
Europa op het programma.
Voor dit avontuur ben ik ook dit jaar weer op zoek naar een toffe reisgenoot.
Aangezien jij ook hebt aangegeven wellicht te willen gaan railen, heb je misschien
wel interresse om met mij mee te gaan.
Ik heb inmiddels zo’n 10 jaar Inter-Rail ervaring en ik ga dan ook vaak door het zuid oosten van Europa.
In dit deel zijn de mensen nog vriendelijk en gastvrij, zijn de prijzen nog redelijk betaalbaar en word het
spoorweg netwerk steeds uitgebreider.
tevens door al mijn ervaringen weet ik de meest leuke steden en plaatsen waar ook veel andere internationale
back-packers komen wel te vinden.
Op die manier doe je leuke contacten op met andere back-packers die graag hun ervaringen met anderen willen
delen.
Ik heb voor jou nog een leuke link van de Inter-Rail pagina op Facebook.
Dit zijn allemaal korte filmpjes over Inter-Rail.
Als je zelf ook Facebook hebt kan je deze pagina ook liken en dan blijf je op de hoogte van de meest
recentelijke verhalen van anderen.
Ik hoop snel van jou een leuke reactie te mogen ontvangen.
ik zag je berichtje en ben zelf ook over zo’n soort reis aan het nadenken…
Ik wil graag met de interrail gaan reizen in de periode mei/juni.
al best snel dus! korte tijd om een leuk groepje te verzamelen. heb jij nog interesse? dan hoor ik het graag.