Rondreis China-Tibet

Wij plannen in het voorjaar 2010, een rondreis door China met een kort bezoek aan Tibet. Wij zouden dat individueel willen doen, maar toch alle binnenlandse vluchten, hotels en de gidsen van in Belgie reeds vastleggen.
Heeft er iemand dit reeds gedaan?

nee, heb dit nog nooit gedaan, maar je zou eens kunnen kijken bij Djoser/Shoestring/Tiara Tours

Ik ben zelf van plan om december richting Tibet te gaan (na de Trans Mongoliƫ Express), maar ik regel niks van te voren. Ik reis dan door naar Chengdu en zoek daar dan meerdere reisgenoten en boek een tour.

Wij hebben 2 jaar geleden een dikke maand in China en Tibet rondgereisd, een onvergetelijke ervaring! Sla vooral Tibet niet over. Dit land heeft diepe indruk op ons gemaakt. Wij zijn van Beijing met de trein naar Lhasa gegaan, 48 uur met Chinezen (en enkele toeristen) in de trein. Een leuke manier van reizen, maar heeft ook zeker bijgedragen aan het wennen aan de hoogte in Tibet. Kijk eens op www.chinaonline.nl je kunt daar via bouwstenen je hele reis samenstellen. Je kunt zelf de bouwstenen aanpassen zodat het echt maatwerk wordt. hotels en vervoer wordt voor je geregeld, maar verder ben je helemaal vrij. Een mooie manier van reizen als je geen tijd wilt verliezen met ter plekke eea te regelen.

Veel plezier met de voorbereidingen. Wij kijken er nog steeds met heel veel plezier op terug. Met name de Tibetanen hebben een plekje in ons hart veroverd. als je nog meer wilt weten, laat het dan even weten.