hoi
ik vertrek in september richting canada maar ik ga voor een jaar met een reis en werkvisum dus ben nu nog bezig met mn visum aanvraag ik doe dit via een organisatie genaamd wep zie www.wep.be normaal ga ik in mn eentje maar het zou altijd leuk zijn moest er nog iemand gaan dus daarom als er iemand interesse heeft mag je het altijd late wete
ben 25
hey
Ik ga van september tot half december een semester van mijn 3de Bachelor Pol Wetenschappen afleggen in Sherbrooke, Quebec. Hoewel studeren voor mij het belangrijkste onderdeel is, wil ik ook wel een beetje avontuur opsnuiven en een deel van het land zien door wat rond te trekken. Ik heb nog niets specifiek vastgelegd maar ik had in gedachte om half augustus naar Toronto te vliegen en dan rustig oostwaarts naar Montreal te trekken. Of ergens WWOOF’en. Na de studies is er ook nog tijd tot februari maar ik vrees dat het koude weer het rondtrekken zal bemoeilijken en mij al snel huiswaarts zal sturen.
Belangrijk: Ik ben zelf 19 jaar en de kosten lopen door de studies al wel hoog op dus het zal voor mij alvast low-budget zijn. Interesse om eind augustus of december-januari een deel samen af te leggen?
MVG
Bart Sips
Hi,
Ik ben ook van plan om n jaar in Canada te verblijven. Mn visumaanvraag word nu behandeld dus ik zou normaal binnen de 3 weken horen of ik em krijg of niet. Ik ga via n Working Holiday Program, dus zelf kiezen of ik werk of niet. Ik zocht ergens eind september te vertrekken richting Vancouver om dan een paar interviews te doen in Whistler en Banff en dan het winterseizoen daar te werken en boarden. Maar dat begint pas in November, dus wou ik daarvoor wat rondtrekken en na het winterseizoen weer om dan in de zomer in het nationaal park in Banff te werken. Als mn visum geregeld is boek ik mijn vlucht, altijd handig om iemand mee te hebben, zeker int begin van de reis.
Grtz,
Joris
hoi
klinkt leuk want heb ongeveer hetzelfde ma k ga zelf na de ambassade in parijs
en k vertrek ook ergens eind september normaal rond de 28ste en ga ook met een working holiday dus heb wel interesse mn msn is stevenjaeken@live.be mag me altijd toevoegen is makkelijker e 
en ik doe dit via de organisatie wep en begin ook in vancouver moet ma es op de site kijke www.wep.be
grtz