Rondreis California Sept/Okt 2008

Wie gaat er mee naar California San Fransisco, Las Vegas, LA?!?!vertrek eind september, begin oktober! Mijn voorkeur gaat uit naar een groepsreis, maar vind het leuk met iemand samen te gaan! Kunnen ook samen rond gaan touren een aantal weken, kunnen we ook nader afstemmen!

Ik ben zelf 22, hou van zon zee strand,shoppen wat cultuur op zijn tijd, soms wat actie! Ik zoek een vrouwelijke reisgenoot! Laat me maar weten! heb er nu al zin in!
Groetjes, Barbara!

he Barbara,

Ik wil rond die periode ook graag door Amerika reizen. Mijn voorkeur gaat uit naar zelf rondtrekken, dus geen groepsreis (vind het jammer als alles van te voren vastligt).
Hoeveel weken wil je daarvoor uittrekken? Ik denk zelf dat ik 3 a 4 weken wil gaan rondtrekken. Heb contact met nog een ander meisje die ook in die periode naar Amerika wil, lijkt t je evt. wat om met meerdere personen te gaan (klein groepje van 3 a 4 mensen)?
Groetjes Karin

Heeee hoi Karin!
Dank je wel voor je reactie!
Op zich vind ik het ook best met meerderen te gaan!
Rondtrekken vind ik op zich prima, hoe had jij het precies in gedachte?!Auto of camper daar huren/kopen (weet niet hoe dat daar gaat hoor, hoorde dat in australië en nieuw zeeland easy een camper te huren is en prima in te leven paar weken!)? Of in motels/ hostels slapen?!En als laatste; wat voor budget had je in gedachten!?
Nogmaals dank voor je leuke, snelle reactie!Wie weet komt er een "match "uit hahaha!
groetjes, Barbara

Hey Barbara!
Wat mij leuk lijkt is in hostels verblijven, dan leer je meer mensen kennen dan dat je in een camper slaapt. En dan een auto huren om van plaats naar plaats te rijden. Ik heb daar ook nog geen ervaring mee, ben 4 weken in Thailand geweest en daar reisde ik met openbaar vervoer.
Het budget wat ik in gedachte heb is beetje afhankelijk van de periode dat ik ga. Probeer eigenlijk low budget te gaan, dus goedkope hostels (maar moet wel hygienisch en leefbaar zijn natuurlijk! Maar qua budget zat ik eigenlijk te denken aan max. 2500€, voor een paar weken (min. 3) en dat incl. ticket. Weet niet of dat haalbaar is. En als het goedkoper kan is altijd mooi meegenomen! Maar genieten staat wel voorop, dus aan leuke dingen geef ik graag mijn geld uit!
Hoeveel weken kun jij reizen maximaal? En wat is jouw budget?
Heb je al eens eerder gereisd?
Heb dr echt helemaal zin in!!!

Groetjes Karin