Rondreis door Californie

Hallo allemaal,

Ik wil eind september tot 1 november een reis door Californie maken en ben op zoek naar een reisgeno(o)t(e) die wil (een gedeelte) wil aansluiten. Het lijkt mij leuk om een auto te huren en op deze manier veel van het land te zien. Ga jij ook in deze periode en lijkt het jou ook leuk om met iemand anders te gaan? Laat het me dan weten en dan kunnen we in ieder geval ideeen uit wisselen. Ik ben trouwens 32 jaar en woon in Weesp.

Gr. Jacob

Hoi Jacob,

Ik ben ook op zoek naar een reismaatje. Het matcht niet helemaal met wat jij wil, maar wellicht kunnen we hierover nog overleggen en minstens ideeen uitwisselen!

Ik zou ditjaar nl graag naar VS gaan, maar dan pas eind okt/november en veel actieve dingen wo hiken, paardrijden willen gaan doen. Auto huren lijkt me ook wel wat, maar wil niet elke dag veel km rijden. Zie dan liever minder, maar blijf langer op een leuke plek, waar dan van alles en nog wat te doen is.

Ben al aan het kijken naar verblijf op een cattle ranch en gezien 't jaargetijden wel in SW Amerika (Arizona). Maar prijzen zijn ‘steep’, dus vandaar dat ik deze site aan het kijken ben en op zoek wil naar iemand om (deels) mee samen te reizen of zelfs alleen het verblijf op de ranch samen mee te doen…

Ik woon in Nieuwkoop en ben al helemaal 42 jaar (vandaag jarig :cheer:)

Groetjes,
Suzan

Hey!

Ik ben Suzanne, 26j en van plan rond dezelfde periode een rondreis te maken van LA naar San Francisco en Las Vegas met natuurlijk alle naastgelegen parken. Ook mijn idee was om deze rondtrip met een auto te maken! Wellicht eens verder praten?

Groetjes,
Suzanne

Hey.

Zelf wil ik dit zelf ook al jaren doen…een rondreis door de usa.
helaas nooit iemand kunnen vinden…kan geen auto rijden…en dat was altijd een probleem volgens hun.

Ook ik (m 33) ben al tijden op zoek naar leuke reisgenoten om deze trip te maken. Is de genoemde periode nog steeds aan de orde of mag het ook iets later? Zelf ben ik van plan november/december te gaan. Of is dat een minder geschikte periode allicht? Hoor graag van jullie!

Hoi Remus,

Toevallig vandaag ticket geboekt. Het wordt november!
Wellicht kunnen we iets afspreken?

Groetjes,
Suzan

Mijn plan is nog steeds om rond half/eind september te gaan…

Heb vernomen dat een auto toch wel een must is, omdat OV redelijk slecht geregeld is. Wat weten jullie daarover?

Groet!

Een must is wellicht ietwat overdreven, maar 't maakt t wel erg flexibel! Motor is natuurlijk wel 't max tot de verbeelding sprekende, maar je moet dan maar net kunnen rijden :wink:
Middels auto kan je idd gaan en staan waar je wil en sleep je nog tent en zo mee, kan je echt overal en vrij goedkoop terecht.

Maar ja, kans om andere reizigers tegen te komen is dan wel heel klein.
Oh, en bang zijn om alleen auto te huren. Ik heb 't vorig jaar in Zuid Afrika gedaan en zelfs gestart vanuit Johannesburg vliegveld. Super goed bevallen en heb me nooit ‘onveilig’/bedreigd gevoeld…!

Succes met plannen!
Suzan:cheer: