Ik doe deze oproep omdat ik graag in oktober 4,5 week op reis wil naar Amerika! Ik heb sinds een paar jaar deze droom al en wil dit graag waar maken! De reden waarom oktober en dit tijdsbestek heeft met mijn werk te maken, ik kan helaas dit jaar het niet verlengen.
Mijn droom is altijd al de route 66 geweest, maar aangezien mijn tijdsbestek is dit niet mogelijk…
Ik zou daarom graag rond willen touren in de staten Arizona en California. Ik wil graag een auto huren en hiermee rond rijden door de staten. Natuurlijk wil ik de bekende gebieden (zoals Grand Canyon) bekijken, maar verder ook rondreizen, de cultuur/mensen daar leren kennen en California en alles wat erbij hoort bekijken.
Alleen reizen is toch wel vrij risicovol en het lijkt me veel gezelliger om dit met een persoon te doen dus vandaar dat ik me af vraag of er iemand is die ook geïnteresseerd is in zo’n reis als die van mij
Ik ben trouwens een meid van 21 jaar (dan 22), kom uit het Noorden en werk als verpleegkundige en wil graag meer van de wereld zien
Ook zijn tips en verhalen voor eventueel alleen reizen ook erg welkom!
Toen ik me aanmeldde voor deze site had ik de intentie een reisgenoot te vinden die tussen de 4 en 5 weken wilde reizen tussen San Francisco, Grand Canyon, Las Vegas en Los Angeles. Volgens mij voldoet jouw idee daar ook aan. Ik weet niet wat voor reisgenoot je precies zoekt. Ik ben er in elk geval vrij makkelijk in. Als het maar klikt! Dat kunnen we altijd vooraf proberen vast te stellen. Ik zeg dit, omdat ik wel een stukje ouder ben dan jij (32).
Laat maar even weten of je geinteresseerd bent of niet.
Ook ik wil graag de westkust verkennen. San Francisco, Yosemite NP, Las Vegas, de Grand Canyon, the usual zeg maar. Je reistijd en reisduur klinken me wel goed in de oren. Ben 28 (V) en mijn idee van een mooie vakantie is een combi van stad en natuur, leuke mensen en lekker eten. En een niet al te overspannen reistempo, zodat je nog eens van de gebaande paden kunt afwijken
Ik heb al even met Saskia gesproken en begreep dat er wordt gekeken welke afspraken er gemaakt kunnen worden. Omdat ik geen reactie van je heb gehad vroeg ik me bij deze af of je het leuk lijkt als ik aansluit.