California here we come! Augustus 2010

Hoi reisgenoten,

Na vele omzwervingen en zoekpogingen ben ik op dit forum gekomen. Ik ben op zoek naar een reisgenoot (M/V) 20-40 jaar om een rondreis door California, Arizona, Nevada, Utah, wat me maar afspreken te maken. Het gaat om 3 weken in augustus, ook verder nader te bepalen.
de plannen zijn nog flexibel. Ik ben van plan een auto te huren en samen een route uit te stippelen naar leuke plaatsen.

Wie ben ik en wat zoek ik in een reisgenoot?
Ik ben een vrouw van 31jaar, single sinds een tijdje en ik zoek dus een vrouw/man die het leuk vindt om naar Californie te vertrekken in Augustus. Ik ben een vrolijk, extrovert type, HBO opgeleid, spreek vloeiend engels, in bezit van rijbewijs sinds mijn 18e. Ik zoek een vrolijke, gezellige reisgenoot die van zowel natuur houdt (highway nr1, national parks) maar ook van een beetje uitgaan LAS VEGAS, shoppen, fietshuren, paardrijden, strand, af en toe een museum, kunst, Alcatraz, surfen etc. Kun jij je een beetje in mijn steekwoorden vinden, ben je geen extreme hiker maar ook niet alleen een zonaanbidder, reageer dan. Ik zit aan bedandbreakfasts te denken, vakantiehuis huren op verschillende lokaties, hotels etc. Kortom een niet te moeilijk persoon, geen control freaks, beetje in voor avontuur. Bijvoorbeeld couchsurfing als eens geprobeerd? Als je wilt weten wat dat is en op reis wilt mail me dan. Groetjes, Caroline carolinedejong19@yahoo.com

Hoi zoekende reisgenoten,

Het is al weer even geleden dat ik mijn oproepje plaatste. Velen hebben gereageerd helaas haken steeds mensen af omdat ze er toch wel achter komen dat het niet goedkoop is om 3 weken amerika te doen. Ik ben er ook achter dat er misschien een paar door mijn spamfilter zijn gedelete. Dan spijt me dat heel erg.

Dus als je niet bang bent om een vlucht van 1100 euro of zo te betalen, een huurauto van ik denk 600euro te delen en daarnaast nog een aantal leuke dingen te doen. Verder kunnen we de kosten een beetje drukken door te couchsurfen (dat is logeren bij lokale mensen, amerikanen). Zie je zo eens het andere amerikaanse leven. Ik ben al een tijdje lid en het is erg leuk om als gast op te treden voor buitenlandse toeristen. Nu zou ik dit zelf eens ervaren.

Ik ben flexibel waar we naar toe gaan. Wil niet te veel vastleggen. Rest van het verhaal zie hier boven.

Groetjes,

Caroline

Hoi Caroline,

ik heb je een mailtje gestuurd, hopelijk is hij niet in je spam is terechtgekomen.

groetjes,

Erwin

Hoi

heb je een mailtje gestuurd!

hey caroline

Ik heet ahmed khalil, een Nederlandse talige gids in Egypte, Ik ben 28 jaar oud ,

IK Woon hier In cairo, Egypte, Heeft u de juiste persoon gevonden.

Groetjes vanuit Egypte
ahmed

Het plan is gewijzigd. Tijden geprobeerd een goede reisgenoot te vinden. Tickets zijn inmiddels 2.5x zo duur, dus ik probeer het volgend jaar nog een keer, maar dan wat eerder.

Groetjes,

Caroline

Zin om naar een andere bestemming te gaan in augustus?

groetjes,
paula.

Naar welke bestemming wil je gaan in augustus?

Groetjes Isa.

Wie heeft zin in een roadtrip van 3 weken naar noordwest VS ‘Rocky Mountains’, ergens in Sept of Oktober. (states die men gaat bezoeken: Colorado, Wyoming, Montana, South Dakota). Rocky mountains zijn bekend om zijn wondernatuur en cowboy counties. Volgende bezienswaardigheden zijn een must :D, Denver, Cheyenne, Crazy Horse, Mount Rushmore, Yellowstone National Park etc. :wereld:
Idee is met een groepje van 3-4 personen samen op reis. Plan staat niet vast. Stuur een PM als het jou aanspreekt.

Na wat informeren bij reisagent, zal deze trip ongeveer 1800 euro p.p bedragen, het is inclusief retour vliegticket Amsterdam-VS, autoverhuur, en hotel (waarschijnlijk Best Western).

[quote=

de euro is weer wat in waarde gestegen , heb veel interesse in reis
mvg