Ik ben een vrouw van 25, werk in de zorg en ben van plan in juni 2008 ongeveer 3 weken in California te gaan vertoeven. Mijn plan is om naar San Francisco te vliegen, daar een paar dagen rond te kijken en dan een auto te huren om langs de kust naar LA te rijden. Daar weer een paar dagen te blijven en dan evt. langs Las Vegas/Natuurparken terug naar San Francisco te rijden.
Het hoeft niet per se helemaal zo te gaan, maar dit is mijn idee op dit moment…
Lijkt je dit wat, reageer dan alsjeblieft! Ben vorig jaar ook alleen gaan reizen en dat was toch een beetje ongezellig!
hey Jannie,
leuk plan!!
heb ongeveer zelfde plannen, alleen wilde ik graag in de periode september/oktober vertrekken… wanneer het klimaat hier weer wat kouder is
btw; ik heet esther en ben 28 jaar. werk ook in de zorg/welzijn regio eindhoven
grtzz…
Ik ben half juni in San francisco voor een congres en wil dan ruim een week gaan reizen en een auto huren…werk ook in de zorg…wat een toeval…en ben 30 jaar oud. Hoor graag van jullie.
Hoi Jannie, ik heb plannen om deze zomer (midden juni of juli) te vertrekken richting Amerika. Ik heb familie in Seattle, dit zou mijn startpunt worden. Ik reis alleen en zoek eveneens een reisgenoot(e), vooral bij het huren van een auto lijkt me dat handig! Ik ben benieuwd of je nog steeds plannen hebt om in de zomer te gaan. Zo ja, dan kunnen we wellicht contact opnemen. Groetjes Anneke (24 jr)
lijkt me toch een geweldig idee. Juni zijn de ticketprijzen ook goedkoper, so why not. En waar wil je dan blijven? In hotels of hostels of andere…?
By the way ik ben een man van 29 uit belgië en werk als sales engineer.
Laat maar iets weten hé.
Greetz
ATKing
Weet niet of je ondertussen al een reisgenootje heb gevonden maar je reisplan komt aardig overeen met mijn reisplan! Ben vanaf 1 juni 3 weken vrij, kom uit Noord-Holland, ben 28 jaar, hou van shoppen, lekker eten, lezen, uitgaan en reizen uiteraard!
Mijn plannen lijken erg op die van jullie. Ik ga laatste 3 weken van juni door California te reizen. L.A. en San Francisco staan zeker op het programma. Verder zal ik met de auto verschillende routes en parken gaan verkennen. Ik ben benieuwd of jullie al plannen hebben gemaakt. Mocht iemand interesse hebben om ook in deze periode door California te reizen… Neem maar even contact met me op!
Mijn plannen zijn inmiddels gewijzigd, sorry! Mijn beste vriendin is onlangs naar Spanje verhuisd, dus ik heb besloten haar lekker te gaan opzoeken …
Veel plezier met al jullie vakantieplannen in de USA!