Wie gaat er mee naar California?? (2007)

Hi!!
Ik ben net klaar met studeren (23 jr., Nijmegen) en wil febr/mrt 2007 graag voor een aantal weken naar de VS vertrekken. Het liefst wil ik naar California. Aangezien al mijn vriendinnen nog studeren of werken, ben ik nu op zoek naar een reisgenoot!! Lijkt me toch een stuk gezelliger dan alleen :smile: .

Het lijkt mij het leukst om samen een auto te huren, en dan rond te reizen in California (overnachten in de goedkopere hotels). Maar een georganiseerde reis vind ik ook leuk, scheelt een heel stuk in de prijs als je samen boekt!

Ben jij dus een gezellige meid/vrouw en wil jij samen voor een paar weken naar California, stuur me dan een mail of plaats een reactie!

Hallo Suus,

Ik ben ook op zoek naar een reisgenoot. Het lijkt mij ook wel leuk om naar California te gaan. Laat maar iets weten op christel1982@hotmail.com! Ik ben 24 jaar en woon in Vught, vlakbij Den Bosch.

Hi suus , ik doe mee ! en mijn vriend ook
nou ik ben dol op een reisgenoot. het is heel leuk om naar Californie te reizen
Ja , het is [EMAIL=ā€œAdrian_monk1@hotmail.comā€]Adrian_monk1@hotmail.com dan kan je praten met mij ,
ik ben 18 , uit Amsterdam.

Hi Suus ik doe mee… en mijn vriend ook
Nou , ja natuuurlijk …het is zeker gezelliger om naar California te reizen
maar ik ben geen meid maar man en omdat ik graag knappe meiden wil ontmoet en kennismaken . vind je het goed of niet ??
ik ben 20 , uit Amsterdam , af studeren

hoi,

Mochten jullie alvast wat foto’s willen zien… ik heb dit jaar een rondreis gemaakt door de westkant van de usa… er staan zo’n 650 foto’s online.

Groetjes Robin

http://www.alledingen.eu

Goedemiddag,
Zeker doen!! En liefst niet georganiseerd.
Een route uitstippelen is wel haast onontbeerlijk. Er is daar zoveel te zien dat je echt wel een keuze moet maken…

De mensen daar zijn minder asociaal en geweldadig dan de meeste series ons willen doen geloven. Samen met m’n broer ben ik wel vaker daar geweest. We hebben telkens een wagen gehuurd en overnacht in Motels. Zeker 's avonds sterk afbieden voor een kamer!!
De Nationale Parken hebben we ook bezocht. Kamperen is zeker aanbevolen en super goedkoop. Trouwens zo leer je de mensen daar pas echt kennen.
Mijn broer is daar nu getrouwd en woont ginder sinds een jaar.

Ook een site die ik onlangs heb ā€˜ontdekt’ blijkt veelbelovend : www.couchsurfing.com .

Prettige vakantie !!!

Itchie