Voor een jaar naar california!! (met mij)

hey hey,
Ik ben Meriam, ik ben 17 ( als ik op reis ga, een stukje ouder). Ik probeer al mijn plannen waar te maken (en dat gaat lukken). Ik wil graag naar California omdat het daar altijd zomer is, zon zee en strand. Ik ben volgens menig mens creatief, al zie ik dat zelf niet in.
Ik ben opzoek naar een enthousiaste reisgenoot (wie niet, hier op dit forum??). Mijn plannen zijn om voor een jaar, ergens in 2010 denk ik, lijkt ver weg, maar is akelig dichtbij :D, want ik moet na school eerst nog even sparen, naar California te gaan. Ik wil daar gaan werken in de horeca (het liefst in een strand tentje :zon02:). Ik wil daar in een 2 kamer appartementje gaan zitten, met eigen keuken en badkamer.
Ik ben van plan om na de reis naar de Design Academie Eindhoven of een kunst academie ergens anders in Nederland te gaan. In het jaar dat ik weg ben wil ik dan ook aan mijn portfolio gaan werken. Hiervoor moet ik een aantal werkstukken maken.
Heb jij dezelfde interesses en zoek je een reisgenoot, reageer, en vertel mij jou plannen!!
([EMAIL=“meriam_carpaij@hotmail.com”]meriam_carpaij@hotmail.com)