California v.a. jan/maart 2011.

Hey everyone.

In december ben ik klaar met me revalidatie, en wil me graag dan ook kado geven.
Voor 3 maanden naar California, en daar een appartementje zoeken.
en dan lekker Chillen.

Misschien wil ik wel een weekje of 4/5 cursus Engels bij doen.:slywink:

Heeft iemand de zelfde plannen, of lijkt het je wel wat, of vind je het leuk om mee te gaan?
Heb je in ieder geval altijd iemand om op terug te vallen, en word je niet meteen in het diepe gegooit.
Messchien kunnen we een appartement delen, (dat scheeld weer 'n paar hondert dollar:hihi:

Heb vrienden in L.A. wonen, die me graag willen helpen zoeken, dus daar hoefen we dan niet echt veel zorgen over te maken:biggrin:

Lijkt het je wat? het maakt me ook niets uit hoe oud/jong je bent, als je maar lol hebt met elkaar…
zelf ben ik 36jr.

Groetjes Isa

Jammer dat er nog niemand heeft gereageert!:tear:

Als je mee gaat, hoefen we natuurlijk niet altijd in L.A. te zitten, we kunnen ook rond trekken, en of vrijwillergerswerk gaan doen.
sta overal voor open…

hahaha heey isa,
ik hoop dat je mij nog kent we hebben elkaar aleens eerder gesproken via wereldwijzer.
erg, erg, erg grappig dat ik deze blog lees. ik zit nu namelijk op het vliegveld te wachten voor een vlucht richting L.A voor 3 maanden california en mischien een beetje arizona.
ik zal eerlijk zeggen dat ik niet 3 maanden met iemand wil samenreizen, maar uiteraard kunnen we afspreken in de states en een week of wat samen rondtrekken.
haha ik vind het wel toevallig hoor…
ik herinner mij dat ik mijn e-mail al eens gegeven heb, ik stel voor dat je mij een mailtje stuurt voordat je ook richting CA komt, ik ga nu me vliegtuig pakken :smiley:

ik denk dat ik wel een mail terug kan verwachten hahaha
veel succes met plannen en sterke met revalideren…

groetjes,

Dat is echt toevallig dat je ook naar California gaat, ( je bent er al. )
Weet niet of je dit nog leest, maar zou je je e-mail adres naar me toe kunnen sturen?
en als ik er ben en er aan denk, neem ik contact met je op.