Ik (gezellige meid van 20), zoek andere leuke mensen die het zien zitten om rond de periode mei/juni/juli/augustus een roadtrip te maken door en rond de staat California… geweldige steden, prachtige natuur, strand, lachen, leuke mensen ontmoeten, filmsterren spotten enzz :-D… Heb een rijbewijs en veel kennissen in de V.S… Altijd wel een plekkie om naar toe te gaan dus!! Laat even wat van je horen!!
Spreekt mij (gezellige meid van 24) wel aan, was vorige zomer nog in cali geweldige tijd gehad maar veel te weinig gezien. Hoe lang was je van plan te gaan? Ik kan enkel in juli
Ik wil hetzelfde! echt precies zoals je schrijft. ik ben 19 jaar en ik wil de westkust af… dus zegmaar naar los angeles voor paar weken, dan **las vegas **paar dagen… santa monica, santa barbara, malibu, newport harbor, laguna beach en dan terug naar los angeles. Eigenlijk wil ik op de terugweg nog een stop maken in new york. ik wil graag van begin april tot half mei… komt dit jou uit? of misschien dat we dan bijvoorbeeld samen zouden kunnen gaan en dan daarna jij bijvoorbeeld verder… ik heb alles eigenlijk al beetej uitgezocht, alleen mijn reisgenoot heeft het af laten weten… heb de hostels al gevonden en wil eigenlijk gewoon met de auto reizen, ik heb rijbewijs. en verder hostels en tent. Ik wil graag wat huizen van beroemdheden ook vinden en verder lekker feesten uitgaan en dingen zien. Ik hou wel van mooie feesten en leuke clubs.
Ik hoop iets van je te horen. en anders van andere mensen misschien??
liefs Shelly