Californie begin MEI 2008 komop mensen ga gezellig mee!!!

Hee Hallo,

Ik heb al eerder een mailtje geplaatst voor deze vakantie, maar helaas er zijn nog niet echt veel mensen die graag voor 3 weken een roadtripje door californie willen maken. Dus hiebij probeer ik nogmaals mensen te werven voor een onvergetelijke vakantie.:unibrow:

Ik ben van plan om voor 3 weken een auto te huren en met een gezellige groep een roadtrip te maken. Hiervoor zoek ik mensen tussen ongeveer 20 tot 28 jaar. Die met mij beginnend in LA het bekende rondje afrijden naar San Diego, Yoshua tree, Las Vegas, Grand Canion, Monument Valley, Archers NP, Bryce Canion, Zion, Yoshemite NP en van San Fransisco terug naar LA.

Welke avontuuriers gaan mij vergezellen op deze trip???:vak01::USA:

Ik hoor het graag!!!

Groetjes Desiree

hey hey,
ik ga ook naar californie, maardan voor een jaar, en niet in dezelfde tijd als jij gaat, dus ik geef je even mijn email aderes, zodat je me misschien tips kunt geven wat er te zien is, of wat een leuke plaats is… als je zin hebt natuurlijk! heel veel plezier, en misschien hoor ik nog wat van je! groetjes meriam (meriam_caraij@hotmail.com)

Als dit voor 2009 was…zou ik zo zijn meegegaan:D:D
Ik ga namelijk al naar Zuid Afrika, Spanje en na de zomervakantie stage lopen in het buitenland.
Als je nog plannen hebt/krijgt voor volgend jaar dan kun je me altijd bereiken.
Succes met het vinden van leuke mensen die een geweldige trip met je willen maken door de VS!!!:D:D

Groetjes Amanda