Voor in oktober ben ik op zoek naar een gezellige en enthousiaste reisgenoot (m/v) die 3 weken rond wil reizen door California. Tijdens mijn vakantie wil ik in ieder geval graag San Francisco bezoeken en speel ik op dit moment nog met het idee om aan het begin of het einde van de vakantie nog een bezoekje te brengen aan New York. (Binnenlandse vlucht is nog geen $ 200) De rest van de reis lijkt me leuker om samen te plannen. Zelf ben ik een gezellige en spontane 25 jarige jongedame uit overijssel. Klinkt dit je goed in de oren, en wil je meer weten dan hoor ik graag van je.
Ik zelf zou ook graag california willen zien. ik zelf had berichtje over La geplaatst. maar zou ook San fransico zeker willen zien. Lijkt me ook mooi. De Brug en zo,wat bekend is van Full House. en zo heb je meerdere plaatsen wat heel mooi is daar. En New York moet je ook gezien hebben.Teminste dat zegen ze altijd.
Dat is balen. Ik wou zelf ook rond die tijd gaan, maar ivm werk kan ik niet eerder dan in oktober weg. Beetje jammer. Welke plaatsen had je nog meer in gedachten om te bezoeken?
Ik dacht aan san diego.omdat ik ook wel sea world zou willen zien. en San Franciso en La dan.volgens mij zijn die kleine plaatsjes ook heel mooi zoals santa barbara en zo.
verder ken het daar niet heel erg goed. maar ik kan gelukkig wel altijd. ik zit niet aan datum vast.
ik weet gewoon dat in juninog goedkoop is. en dan pas in sep pas weer. dat schild heel veel.
San Diego, Seaworld klinkt ook erg leuk. Oktober zou voor jou dus geen probleem zijn? Het zou om begin oktober gaan. Ik kan 3 weken achter elkaar vrij krijgen, maar kan 2 dagen voor en 2 dagen na toevoegen. Dus 3,5 week in totaal. Weet zelf ook nog niet helemaal waar ik allemaal naartoe wil. Lijkt me leuker om met reisgenoot samen te plannen. Dus als je in oktober ziet zitten dan hoor ik vast snel van je.
Ja ik kan in oktober.Ja is ook het leukst om het met iemand samen te boeken.heb jij trouwens rijbewijs. ik heb geen rijbewijs.
Maar het lijkt me leuk om het samen te gaan doen. Ik stuur je me msn.via prive.ik zet het hem niet hier zo neer.
groetjes maria
ik ben in 2009 in Cali geweest en heb de tijd van mn leven gehad, perfect weer aardige mensen veel malls gezien en natuurlijk de vele soorten hamburger tenten in geweest
het rijden valt reuze mee daar , veelrelaxter dan in holland
mocht je naar hollywood gaan dan zou ik je de stadstoer aan bevelen ,duurt ongeveer 2 uur maar je komt dan ook overal(beverly hills rodeo drive langs de huizen van michael jackson, en heel veel andere beroemheden
ik had de mazzel dat ik er was toen MJ net was overleden , dus veel mensen en bloemen daar
universal studios en disney land zijn ook aanraders
wat je echt niet mag overslaan is natuurlijk Las Vegas
Daar is zoveel te doen, bijna bij elk hotel zijn er gratis shows buiten en bij ceasars palace hebben ze een mooie stad binnen gebouwd echt mooi
ik ga zeker nog een keer terug want ik heb nog lang niet alles gezien daar
veel plezier daar,richard
Bedankt voor je advies. Uiteraard moeten die steden ook gezien worden. Lijkt me helemaal geweldig. Ik ben nu helemaal reuze benieuwd. Ik hoop dat ik California net zo leuk ga vinden als dat jij hebt gedaan.
Dat heb ik inderdaad vaker gehoord. Een collega is ondertussen al 3 x geweest. Ik zal er voor zorgen dat er meer dan genoeg ruimte overblijft voor sieraden en parfums. :biggrin:
Hoi,
Als het in de planning en de route past, ga dan ook zeker even langs Las Vegas.
Erg over de top, maar vreselijk leuk om mee te maken en te zien!
groet Kirsten
Las Vegas staat ook erg hoog op mijn verlanglijstje. Dat wil ik zeker meemaken. Een paar dollars moeten er zeker in Vegas verspeeld worden. Bedankt voor de tip.