Ik ben van plan om eind dit jaar (oktober of november) met mijn reis naar Australië te beginnen.
Ik heb zelf nog niks vast gelegd maar heb wel al een idee, ik zou graag in de zuid of oostkust van Australië beginnen (Adelaide Melbourne of Sydney) ik ga me daar een auto kopen ( een 4x4 lijkt me leuk en wil zo de kust af rijden en natuurlijk ook de parken bezichtigen
ik zoek wel nog iemand ( of meerdere) die ongeveer dezelfde plannen want met meerdere is het nog altijd leuker
ik ben Mieke, 26, en op 5/10 vertrek ik voor een half jaartje naar Australië. 7/10 land ik in Sydney waar ik een 4-tal dagen ga blijven en dan ligt alles open. Ik ga allicht eerst de Oostkust doen, richting Cairns, dan Darwin, Alice Springs dan zo naar Broome en zo Westkust richting Perth. Dan wil ik verder naar Adelaide, Melbourne, Tassie en zo terug nr Sydney.
Jij al concretere plannen ondertussen? Niet twijfelen en ook afzakken down under!
Wie weet komen we elkaar ginder dan wel tegen! Als je nog vragen hebt ofzo, laat gerust iets weten!
dagdag!
Leuk dat je ook naar Australië gaat
Ik heb ook al alles geboekt en ik begin wel in Perth en ga via de zuid kust naar Sydney en dan pak ik dezelfde route als jij.
Jammer dat ik niet was eerder gegaan dan zou ik rond dezelfde tijd als jij in Sydney zijn
Mijn aankomst staat al vast ik heb een ticket en een starters pakket gekocht naar Perth en ik heb ook een working holiday visum.
Verder staat bij mij ook nog alles open, ik wil me wel een auto kopen en zo rond Australië reizen en dan ook veel bij gratis/betaalde campings overnachten.
Hoe ga jij eigenlijk rond reizen? huur/koop je ook een auto of ga je met openbaar vervoer?