Hallo reizigers,
Ik ben van plan om eind september c.q. begin oktober naar Australië af te reizen. Dit voor een maandje of 3. Hierbij zou ik graag vanuit Sydney beginnen om vervolgens met de trein naar Adelaide af te reizen. Daar wil ik dan bijvoorbeeld naar Kangaroo Island gaan en met een bus naar Alice Spring reizen om vervolgens met de trein terug te keren in Adelaide. Vanaf Adelaide vervolgt de reis naar Melbourne met de bus. In die omgeving wil ik o.a. Great Ocean Road en de Twelve Apostles aan doen. Vervolgens via de Australische Alpen richting Canberra af reizen. Als eindstation weer in Sydney aankomen. Hier verblijf ik misschien tot net na de jaarwisseling (schijnt nogal geweldig te zijn daar), maar dit weet ik nog niet. Ook wil ik proberen om dit zonder te werken te doen.
Ben jij dit ook van plan of gedeeltelijk van plan dan zouden we misschien (gedeeltelijk) samen kunnen reizen? Heb je misschien nog andere ideeën c.q. tips of wil je meer weten, schroom dan niet en vraag het me.
Even iets over mezelf: Ik heet Jan, ben 24 jaar en afkomstig uit Kronenberg (Noord-Limburg). Momenteel ben ik afgestudeerd als Bachelor of Engineering (Elektrotechniek) te Breda. Om nu niet meteen te hoeven gaan werken, wil ik er eerst even tussen uit gaan, misschien samen met iemand anders op eigen houtje. Enkele hobby’s, interesses en andere activiteiten van mij: gezellige dingen ondernemen met familie of vrienden; fitness en mountainbike; Formule 1; films en muziek; gitaar spelen (beginnend); reizen.
Groetjes
Geel Monster