Ik ga van juli tot met eind november studeren in Launceston, Tasmanie aan de Australian Maritime College. Ik ben 22 jaar oud, studeer nu in Rotterdam aan de Hogeshool Rotterdam en woon zelf in Den Haag.
Hierna wil ik graag van december tot met eind januari backpacken in Australie (Ik moet terug zijn in februari 2012, omdat ik dan moet gaan afstuderen), de route waar ik aan zit te denken:
Sydney > Cairns (auto, campeer of bus)
Cairns > Alice Springs (binnenvlucht)
Alice Springs > Darwin
Darwin > Melbourne en/of Adelaide
Sydney/Melbourne (einde)
Ik zoek een reisgenoot die ook in december 2011/januari 2012 wil reizen in Australie samen met mij en eventueel andere reisgenoten. Eventueel een andere route lang de Oostkust vindt ik ook goed.
Ik reageer even onder de naam van een vriendin van mij, omdat ik zelf geen account heb. Mijn naam is Axel en ben 19 jaar. Ik ben rond Kerst en Oud en Nieuw drie weken vrij en wil graag de Oostkust verkennen.
Misschien heb je inmiddels al iemand gevonden, maar het lijkt me leuk om eventueel iets van je te horen.
Ik ben Robin, 25 uit Belgie en ik ben hier al een goeie week in Sydney
Ik ben ook op zoek naar iemand om samen te reizen dus mail me anders op leoenrobin@gmail.com
Ik ben Simone en ben de 28ste aangekomen in Sydney, mijn reis lijkt er op die van jou ik begin ook in Sydney en wil eindigen in Melbourne, de tijd daar tussen laat ik nog open, Miss is het leuk om samen te reizen of elkaar te ontmoeten mijn mail adres is s.vd.bos@live.nl