Ik ben van plan om ergens in oktober te vertrekken voor een paar maanden naar Zuid-Amerika. Beginnen in Peru en dan rustig aan via Bolivia naar beneden om vanaf Buenos Aires weer terug te vliegen.
Om de hele reis alleen te maken lijkt me niet zo’n succes dus wie heeft deze plannen ook en heeft zin om een stuk van de reis samen te doen?
Hallo Nicole,
Ik was van plan om de reis andersom te maken.
September/ oktober beginnen in Buenos Aires, via chili, peru, colombia, mexico, venezuela en eindigen in rio om carnaval te vieren in februari.
Hi Joy, Ik heb ook gekeken om te eindigen in Rio voor de carnaval, maar die valt volgend jaar (helaas) een beetje laat. 6 maart gaat het daar los!
Hoe definitief zijn jouw plannen?
Mijn plannen zijn mog niet definitief, maar dat ik er heen ga staat vast. Ook het carnaval gedeelte. Ik heb geen haast om terug te komen naar Nederland.
Ik ben 22 jaar en ben ook van plan eind dit jaar en rondreis te maken door Zuid-Amerika. Ik wil in Peru beginnen, Chili bezoeken en daarna eindigen in Argentinie. Ik ben van plan met een vriendin te gaan ( zij komt zelf uit Spanje) echter ben ik niet zeker of zij alles op tijd financieel rond heeft, kampt met een paar probleempjes. Hoe dan ook, ik wil gaan want het staat al een paar jaar op mijn “wenslijstje”. En als ik het nu niet doe, dan doe ik het nooit ben ik bang! Dus gaan moet ik zowiezo. Ik ben van plan om in september te vertrekken voor 3 maanden( dus eind oktober weer terug).
Ongeveer dezelfde plannen als jij dacht ik zo, dus als je het misschien ook een leuk idee lijkt mail me dan even regina_87@msn.com . Ik hoop wat van je te horen.